Toon posts:

Interactieve tv&internet kpn

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02 16:35
Ik zat met een vraagje,

Wij hebben sinds kort hier interactieve tv van kpn, nu hebben we hier een draadloze verbindingsset en recorder bij. Deze hebben wij op onze tv in de huiskamer aan gesloten,

Nu zat ik met de vraag: Is het mogelijk om 2de hands een 2e ontvanger/recorder te kopen, deze achter op de slaapkamer aan te sluiten en dan via een 3de draadloze adapter aan te sluiten op een abbonoment?

Of zijn er hiervoor andere mogelijkheden?
Ik wil liever niet een digitenne abbo erbij voor 4,- (Dit vind ik niet zo heel mooi op een 42" tv, en je mist het terugkijken+opnemen.

Alvast bedankt

ik zie dat ik totaal op de verkeerde plek zit in het forum, kan iemand dit misschien even verplaatsen?

[Voor 8% gewijzigd door CristianSchriev op 09-05-2011 23:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spaceone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-05-2018
Als je een itv gebruikt via een koperdraad (ADSL/VDSL) is een tweede ontvanger op dit moment niet mogelijk.

[Voor 17% gewijzigd door spaceone op 10-05-2011 08:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 15:59
Blijf het niet opnieuw vragen in nieuwe topics. Kan prima in het centrale topic of KPN bellen gewoon. Die levert je diensten en vertelt je wat kan en niet kan (op je adres) bij hun diensten.

Floppus in "KPN interactieve tv vraagke"

Deze gaat op slot.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee