Toon posts:

Probleem met Philips tv

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We zitten een film te kijken op een Xbox die aangesloten is op een Philips tv. Nu krijgen we elke keer een soort pop-up met de melding ‘no access’. Er zijn 3 opties; OK, uit en annuleer. Geen van de opties zorgt ervoor dat de pop-up voortaan uitblijft.

Heeft iemand enig idee wat dit probleem kan veroorzaken en hoe ik het kan verhelpen. Misschien iemand met ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

(jarig!)
wat voor type tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee; geeft de TV (welk type etc???) deze popup of geeft de interface van de XBOX (welk type etc, gemod?) dat? Heb je daarna al gekeken in de handleiding of het support-forum van het apparaat of de melding bekend is? Is het een film die gekocht is, een film die DRM-license probeert binnen te trekken, is het online gehuurd?

Beetje magere topicstart, als ik het zo mag zeggen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

JEFFHANGSAROUND,

Op GoT verwachten toch wel iets meer inzet bij het starten van een topic.
Wat heb je zelf al ondernomen om het probleem op te lossen (behalve aan en uitzetten van het toestel)?

Wat zegt de handleiding?
Wat zegt de support van Philips?
Staat er toevallig een hotelcode aan?
Heb je de tv al een master reset gegeven?

Ik zei dat je ook al hier http://www.goeievraag.nl/vraag/probleem-philips-tv.182825 gepost hebt.

Kortom, verschillende dingen die je kunt uitproberen. Mocht je er dan nog niet uitkomen, ben je natuurlijk vrij een nieuw topic te openen waarin je netjes aangeeft welke dingen je al ondernomen hebt.

Succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.