ik vind het prima dat onzin topics afgesloten worden, maar het feit dat die rick even langskomt om alles af te sluiten slaat natuurlijk nergens op.
Meneer komt ff langs en alles wat hij niet interessant genoeg vind hoppa slotje erop.
Ik bedoel als een topic al 62 recties heeft vinden we het kennelijk interessant en wij maken toch ook deel uit avn het forum.
Sommige topics posten ook moderators zoals hlpdsk in, en sommige topics lopen al meerdere dagen.
Denk toch ff na voordat je een topic sluit.
Ik vind het gewoon jammer dat het bijna een uitdaging wordt om zoveel mogelijk slotjes achter elkaar op leuke topics te gooien.
Overleg dan met meerdere moderators.
Een regel dat bijvoorbeeld 2 moderators moeten beslissen of een topic gesloten mag worden lijkt me wel wat.
Nou niet meteen dit topic sluiten, denk er gewoon serieus over na.
Ik scheld niemand uit verder, en ik bedoel het serieus.
Zonder bezoekers is er geen forum!
Meneer komt ff langs en alles wat hij niet interessant genoeg vind hoppa slotje erop.
Ik bedoel als een topic al 62 recties heeft vinden we het kennelijk interessant en wij maken toch ook deel uit avn het forum.
Sommige topics posten ook moderators zoals hlpdsk in, en sommige topics lopen al meerdere dagen.
Denk toch ff na voordat je een topic sluit.
Ik vind het gewoon jammer dat het bijna een uitdaging wordt om zoveel mogelijk slotjes achter elkaar op leuke topics te gooien.
Overleg dan met meerdere moderators.
Een regel dat bijvoorbeeld 2 moderators moeten beslissen of een topic gesloten mag worden lijkt me wel wat.
Nou niet meteen dit topic sluiten, denk er gewoon serieus over na.
Ik scheld niemand uit verder, en ik bedoel het serieus.
Zonder bezoekers is er geen forum!
...