Toon posts:

windows 7 outlook-probleem map verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 2.204 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 402745

Topicstarter
:? Ik heb echt een heel groot probleem.Ik weet niet of ik in het juiste forum zit, maar ik moet echt snel weten hoe ik dit moet oplossen. Ik zit te werken in mijn outlook. Heb in een mapje werkvoorraad al mijn dingen staan die ik nog moet doen. opdrachten/mails. ik wilde in die map 1 mailtje verwijderen, maar per ongeluk gooide hij de hele map weg en hoe vind ik die nu terug in windows 7? ik heb deze laptop net 2 weken, ben nog niet zo bekend in windows 7. Help, red me.... :S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11-2022
Als je bovenin het lintmenu naar Folder gaat (of Mappen in het nederlands) dan kun je klikken op Recover Deleted Items. Je kunt dan dingen die je weggegooid hebt en niet meer in de prullenbak staat terughalen.

Succes :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 402745

Topicstarter
yes het is gelukt!! bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-05 16:55
Wanneer je op GoT iets post verwachten we een aantal zaken van je. De belangrijkste bij het openen van een topic is dat je eerst zelf probeert vervolgens zoekt naar ene oplossing. Dat je daarnaast vermeld wat je gevonden hebt en wat je geprobeerd hebt. Dit zie ik niet terug in jou topics.

Daarnaast stellen we het niet op prijs dat je twee topics opent over hetzelfde onderwerp.

Lees aub Het algemeen beleid voordat je weer een topic opent.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee