Toon posts:

Is dit mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 346782

Topicstarter
Hey,
Ik heb een computer met windows xp. Ik heb er een nivida 9500GT inzitten. Die heb ik er zelf een tijd geleden ingezet. Achter in me computer zit er ook nog een een blauwe aansluiting voor het beeldscherm(ff die naam vergeten). Een on board videokaart ofzo??

Anyways, mijn vraag is dus of ik hier 2 beeldschermen mee kan laten draaien, dus op beide aansluitingen allebei 1 scherm. Ik wou het liever hier ff vragen dan het hier te proberen aangezien ik laatst een uur bezig was me kabeltjes netjes weg te werken en bedekken.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-05 11:11

mendel129

Radioactivator

Blauwe connector heet vga.
En 2 connectors dienen inderdaad om 2 schermen op aan te sluiten ;)

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Kan meestal wel ja. ik heb ze wel eens zien bokken. maar gaat voor 99% gewoon goed.

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 32925

Meestal wordt je on-board kaart uitgeschakeld/disabled als je er een losse videokaart in plaatst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
oke bedankt, en dan heb ik nog ff een vraagje, moet je op beide schermen dezelfde resolutie hebben ?

edit:En is dit moeilijk in te stellen, of ik het gewoon kabeltjes erin doen en dat het meteen werkt?

[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 346782 op 09-05-2011 21:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

nee

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anoniem: 346782 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:29:
oke bedankt, en dan heb ik nog ff een vraagje, moet je op beide schermen dezelfde resolutie hebben ?
Kan ook prima met 2 verschillende resoluties.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee, dat hoeft niet. Je moet wel kijken of in het BIOS de onboard videokaart niet uitgeschakeld is door het insteken van een andere videokaart. Maar heeft die 9500GT niet gewoon twee aansluitingen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-05 23:50

Xenomorphh

Soep met Ballen

Anoniem: 346782 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:29:
Nee is niet nodig, Maar die 2 aansluitingen moeten wel van 1 videokaart komen anders werkt het niet.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

beide schermen vormen één resolutie. Het is niet noodzakelijk, maar zeer aan te raden. Hi jzal dan wss van het scherm met de hoogste reso een deel gebruiken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Xenomorphh schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:30:
[...]

Nee is niet nodig, Maar die 2 aansluitingen moeten wel van 1 videokaart komen anders werkt het niet.
en dat is nonsens

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Xenomorphh schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:30:
[...]

Zolang beide videokaarten in je systeem actief zijn kan je ze gewoon beide gebruiken.
Beatboxx schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:30:
beide schermen vormen één resolutie. Het is niet noodzakelijk, maar zeer aan te raden. Hi jzal dan wss van het scherm met de hoogste reso een deel gebruiken
Nee, je stelt de schermen gewoon apart in en ze worden als twee aparte schermen gezien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-05 08:51
hij heeft het over een aansluiting op z'n moderbord volgens mij. Dan kan het niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Tsurany schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:30:
Nee, dat hoeft niet. Je moet wel kijken of in het BIOS de onboard videokaart niet uitgeschakeld is door het insteken van een andere videokaart. Maar heeft die 9500GT niet gewoon twee aansluitingen?
Ja, 1 is dus die VGA (dank je mendel129) en de andere is een soort witte aansluiting, nog nooit eerder gezien eigenlijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Anoniem: 346782 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:31:
[...]

Ja, 1 is dus die VGA (dank je mendel129) en de andere is een soort witte aansluiting, nog nooit eerder gezien eigenlijk
Dat zal VGA en DVI zijn, als beiden op dezelfde fysieke videokaart zijn kan het zonder problemen. Zit een van die aansluitingen op het moederbord (dus op het zelfde stukje als USB, netwerk,...) dan kan het wel maar moet je wel de onboard videokaart inschakelen.
Jasper 99 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:31:
hij heeft het over een aansluiting op z'n moderbord volgens mij. Dan kan het niet
Want?

[Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 09-05-2011 21:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasper 99
nvm dvi is dat --> het kan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Jasper 99 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:31:
Hangt echt van instelingen en bios af

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Tsurany schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:32:
[...]

Dat zal VGA en DVI zijn, als beiden op dezelfde fysieke videokaart zijn kan het zonder problemen. Zit een van die aansluitingen op het moederbord (dus op het zelfde stukje als USB, netwerk,...) dan kan het wel maar moet je wel de onboard videokaart inschakelen.
Zijn er ook kabels die van DVI naar VGA gaan ? ik heb ook nog nooit een DVI aansluiting gezien op een beeldscherm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ja verloopstukjes

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Die "soort witte aansluiting" heet DVI-I en is ondertussen jarenlang standaard.

Je kunt dmv een VGA->DVI-I verloop een tweede scherm op je kaart aansluiten, of (beter!) je kunt met een DVI-kabel het scherm rechtstreeks aansluiten.

Verder mbt je integrated VGA op het moederbord - gaat het om een AGP of PCIe moederbord? Bij AGP is integrated VGA automatisch en onherroepelijk uitgeschakeld als er een AGP kaart in zit.

Soittakaa Paranoid!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 08:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nog nooit ? Tuurlijk bestaan ze. Ik heb er momenteel een in gebruik, maar niet voor lang meer dan komt mijn nieuwe monitor aan ! :D

edit: Jezus wat zijn jullie snel :+ 2 posts in een paar seconden

[Voor 20% gewijzigd door Mavamaarten op 09-05-2011 21:35]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-05 14:58
Anoniem: 346782 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:33:
[...]

Zijn er ook kabels die van DVI naar VGA gaan ? ik heb ook nog nooit een DVI aansluiting gezien op een beeldscherm
Langs de lokale pc boer gaan en zeggen dat je van DVI naar VGA wil. Blokje kost denk 2,50 euro

[Voor 10% gewijzigd door Cave_Boy op 09-05-2011 21:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 20531

Zitten ook vaak in de doos bij je videokaart.

Een beetje zelf zoeken kan overigens geen kwaad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wat je ook ziet is dat vista maar een video driver lust. (daar hebben xp en w7 geen last van(

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
dion_b schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:34:
Die "soort witte aansluiting" heet DVI-I en is ondertussen jarenlang standaard.

Je kunt dmv een VGA->DVI-I verloop een tweede scherm op je kaart aansluiten, of (beter!) je kunt met een DVI-kabel het scherm rechtstreeks aansluiten.

Verder mbt je integrated VGA op het moederbord - gaat het om een AGP of PCIe moederbord? Bij AGP is integrated VGA automatisch en onherroepelijk uitgeschakeld als er een AGP kaart in zit.
Ow haha wat voel ik me dom nu. Zou je me ook kunnen vertellen waar ik kan zien welke moederbord ik heb, dan bedoel ik AGP of PCIe ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Anoniem: 20531 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:36:
Zitten ook vaak in de doos bij je videokaart.

Een beetje zelf zoeken kan overigens geen kwaad.
ja maar de kabels wegwerken duurt zeker een uur, dan kan je beter niets proberen namelijk

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 20531

AGP = bruin slot, PCIe = wit, rood, blauw, etc?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 32925

fish schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:36:
Wat je ook ziet is dat vista maar een video driver lust. (daar hebben xp en w7 geen last van(
Onzin

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03 21:03

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Bij veel chipsets is het of on-board of PCIe maar niet de twee samen uit engineering-overwegingen. Als de BIOS de on-board niet automatisch uitschakelt na de echte grafische kaart er in te steken zal het lukken (enfin, W7 kan perfect met meerdere adapters overweg, geen idee voor XP). Als de BIOS de onboard automatisch uitschakelt, zoals op mijn werk-pc (Intel DQ45CB)helaas het geval is, dan is er niets aan te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

dion_b schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:34:
Is er dan wel een APG versie van de 9500GT? Volgens mij hebben ze al sinds de 8 series geen AGP kaarten meer gemaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ow ok .. ik heb het nooit geprobeert op vista maar wel meerder malen vernomen ..

nuance
On Windows Vista, older XPDM drivers still work and the multi-monitor behavior with XPDM drivers hasn't changed, because the operating system uses the legacy graphics stack.

However, the Windows Vista Display Driver Model (WDDM) brings fundamental changes to the management of multiple graphics adapters and external displays. This includes a new restriction, because WDDM drivers do not support "heterogeneous multi-adapter" multi-monitor implementations. Specifically:

All graphics adapters in a system must use the same display driver model. That is, all of them should either be running XPDM or WDDM. The driver models are mutually exclusive, and Windows Vista does not allow the simultaneous loading of both an XPDM driver and a WDDM driver.

If a system has one graphics adapter with a XPDM driver and another with a WDDM driver, then Windows Vista will choose the POST device, which is the one with VGA resources. This is commonly referred to as the "VGA adapter."

[Voor 71% gewijzigd door Fish op 09-05-2011 21:45]

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-05 23:50

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik wens je succes met een onboard intel chipje en een nvidia kaartje.. Met een verouderde chipset en met een besturingssysteem als vista gaat je dat gewoon niet lukken.

ow beetje spuitelf...

[Voor 3% gewijzigd door Xenomorphh op 09-05-2011 21:46]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Anoniem: 346782 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:36:
[...]

Ow haha wat voel ik me dom nu. Zou je me ook kunnen vertellen waar ik kan zien welke moederbord ik heb, dan bedoel ik AGP of PCIe ?
Beetje eigen inzet mag ook wel...

Als je zoekt op "AGP PCIe" vind je dit als eerste hit:

En dit als tweede:

Edit:
Tsurany schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:38:
[...]

Is er dan wel een APG versie van de 9500GT? Volgens mij hebben ze al sinds de 8 series geen AGP kaarten meer gemaakt.
Weet ik eerlijk gezegd ook niet, sterker nog, nu ik kijk zie ik er inderdaad geen...

Goed, vrijwel zeker PCIe dus, maw het is niet uitgesloten dat de integrated VGA er wel nog naast werkt. Staat tegenover dat de tweede uitgang van die kaart gebruike veel makkelijker is (zeker met oog op beperkingen van Vista die eerder genoemd zijn)

[Voor 32% gewijzigd door dion_b op 09-05-2011 21:51]

Soittakaa Paranoid!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
dion_b schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:47:
[...]

Beetje eigen inzet mag ook wel...

Als je zoekt op "AGP PCIe" vind je dit als eerste hit:

[afbeelding]

En dit als tweede:

[afbeelding]

Edit:

[...]

Weet ik eerlijk gezegd ook niet, sterker nog, nu ik kijk zie ik er inderdaad geen...

Goed, vrijwel zeker PCIe dus, maw het is niet uitgesloten dat de integrated VGA er wel nog naast werkt. Staat tegenover dat de tweede uitgang van die kaart gebruike veel makkelijker is (zeker met oog op beperkingen van Vista die eerder genoemd zijn)
Ja, als ik er nou iets meer over wist dan nu, dan zou ik dat dan ook wel zeker doen, alsnog bedankt :)

Maar wat ik nu dus heb gedaan is:
Mijn eerste beeldscherm zit op me videokaart aangesloten.
Mijn 2de beeldscherm heb ik er ook even bij gepakt, en die heb ik op me onboard videokaart aangesloten.
Alsnog is het scherm zwart van het 2de scherm. Winkels zijn nu al dicht dus kan ff niet zon vga-dvi dingentje halen.
Dus dat moet dan aan me bios instellingen liggen, ik ga het nu nog ff een keer proberen en ff rondkijken in me bios

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-05 09:31

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tsurany schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:31:
[...]

Zolang beide videokaarten in je systeem actief zijn kan je ze gewoon beide gebruiken.
Hmm, ik wist ook niet dat dit kon. Wat ik me dan afvraag is, welke GPU's worden dan wanneer gebruikt?

Wordt alles op scherm 1 (aangesloten op je dedicated graka) gerendert door de GPU op die graka en alles op scherm 2 (aangesloten op je on-board videochip) door de GPU van die on-board videochip?

Ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen hoe dat vloeiend kan werken maar het zal wel dan :P Stel bijvoorbeeld dat je een willekeurig venster van een programma half op je ene scherm en half op je andere scherm zet. Dan wordt één applicatie dus gerendert door 2 GPU's? Vage shit :P En het wordt nog vager als je van deze willekeurige applicatie een game of een GPU benchmark maakt... Hoe werkt dat dan? Kan één spel gerendert worden door 2 GPU's? (En dan heb ik het natuurlijk niet over SLI/Crossfire, want dat is een totaal ander verhaal)

[Voor 34% gewijzigd door Compizfox op 09-05-2011 22:28]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Werkt gewoon vloeiend ook met 10 jaar oude kaartjes :P

Tenzij je heftige 3d shit gaat draaien (duh dan draait een enkel scherm ook niet goed met die oude kaartjes)

Ik heb op werk heel lang gewerkt met een 2mb matrox pci kaartje samen met een ietswat nieuwe kaartje quadro serie ofzo 3 monitoren. geen centje pijn.

[Voor 31% gewijzigd door Fish op 09-05-2011 22:14]

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Compizfox schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:07:
[...]

Hmm, ik wist ook niet dat dit kon. Wat ik me dan afvraag is, welke GPU's worden dan wanneer gebruikt?

Wordt alles op scherm 1 (aangesloten op je dedicated graka) gerendert door de GPU op die graka en alles op scherm 2 (aangesloten op je on-board videochip) door de GPU van die on-board videochip?

Ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen hoe dat vloeiend kan werken maar het zal wel dan :P
Alles wordt gewoon afgehandeld door de videokaart die je er op aansluit. Dus je kan naast je game kaart rustig het meest goedkope videokaartje kiezen voor simpel IRC of MSN er naast.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
fish schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:11:
Werkt gewoon vloeiend ook met 10 jaar oude kaartjes :P

Tenzij je heftige 3d shit gaat draaien (duh dan draait een enkel scherm ook niet goed met die oude kaartjes)

Ik heb op werk heel lang gewerkt met een 2mb matrox pci kaartje samen met een ietswat nieuwe kaartje quadro serie ofzo 3 monitoren. geen centje pijn.
weet jij misschien hoe ik me onboard vga kan aanzetten?
Ondertussen weet ik nu dat me 9500GT een PCIe 2.0 is.
En op internet staat telkens dat ik bij advanced moet kijken, maar dit is mijn advanced:
http://tinypic.com/r/2d2d55d/7

Sorry voor de kwaliteit maar de echte foto was te groot ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Huismus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-02 23:08
Ok, je kunt best twee beeldschermen op twee verschillende GPU's aan de praat krijgen ALS de GPU's in SLI, Crossfire o.i.d draaien, want anders zou je je onboard grafische kaart toch ook kunnen gebruikten om je dedicated grafische kaart te versterken, en dát kan (nog) niet (nou misschien met die HydraLogic chips, maar die zijn nog bijna nergens te vinden).

Dús, koop een DVI -> VGA adapter, en sluit twee schermen op je 9500GT aan. NVIDIA ondersteunt maximaal 2 beeldschermen op één GPU (in SLI max 3 :( ), dus het kán.
Als je nog een monitor moet kopen raad ik je aan om eentje met DVI te kopen, ivm de betere kwaliteit.

[Voor 1% gewijzigd door Huismus op 09-05-2011 22:27. Reden: Betere opmaak, wat vreemde zinnen wegwerken]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

@kaheem
die 9500gt heeft 2 uitgangen en is vermoedelijk beter dan de onboard kijk daar maar eerst even naar

[Voor 4% gewijzigd door Fish op 09-05-2011 22:32]

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Om misschien te kunnen adviseren of je moederbord het aan kan : Watvoor PC heb je en misschien welk moederbord zit er in?

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
fish schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:31:
@kaheem
die 9500gt heeft 2 uitgangen en is vermoedelijk beter dan de onboard kijk daar maar eerst even naar
Ja dat weet ik. Maar ik wil dit nu eerst ff proberen en morgen een dvi-vga kabeltje halen.
Maar ik denk dat het niet gaat lukken en ik wacht maar tot morgen, dan haal ik wel een kabeltje ervoor en dan doe ik het zo, bedankt allemaal :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-05 10:22
Een mooi stukje software voor als je 2 beeldschermen aan wilt sturen is : Ultramon.

Kun je bijvoorbeeld je taakbald extenden naar je andere monitor en daar de programmas op de taakbalk zien, en instellen hoe die zich gedraagt bij programmas en andere dingen.

Standaard kan het ook wel, maar met deze software word het toch wat fijner vind ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 14:44
Anoniem: 346782 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:34:
[...]

Maar ik wil dit nu eerst ff proberen en morgen een dvi-vga kabeltje halen.
Ik zou een blokje doen, lijkt me makkelijker (en goedkoper?)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

iedereen heeft toch van die blokjes liggen ?

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
fish schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:42:
Dus dit dingentje heb ik nodig?
http://hardwareoutlet.nl/...?c=productdetail&aid=6527

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Huismus schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:26:
Ok, je kunt best twee beeldschermen op twee verschillende GPU's aan de praat krijgen ALS de GPU's in SLI, Crossfire o.i.d draaien, want anders zou je je onboard grafische kaart toch ook kunnen gebruikten om je dedicated grafische kaart te versterken, en dát kan (nog) niet (nou misschien met die HydraLogic chips, maar die zijn nog bijna nergens te vinden).
Euh? Onzin, over het algemeen wil je juist geen SLI of Crossfire draaien als je meerdere GPU's wilt gebruiken om meer monitoren aan te sluiten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasper 99

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gast, dat is hetzelfde plaatje als caveboy Cave_Boy in "Is dit mogelijk?"

Alleen gespiegeld

Wat denk je zelf :P

[Voor 20% gewijzigd door Fish op 09-05-2011 23:05]

Iperf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 14:44
fish schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:42:
Ik heb er ook ooit een moeten kopen...

Maar idd kaheem, die heb je nodig.
Ik heb hem echter van een particulier op marktplaats.nl gekocht. (2 euro + weinig verzendkosten), kijk daar ook eens

[Voor 20% gewijzigd door NinjaTuna op 10-05-2011 09:02]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee