Toon posts:

PC laten bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 405965

Topicstarter
Hallo iedereen,

Eerst even voorstellen, mijn naam is Daan en ik ben een übernoob op het gebied van computers. Verder ben ik ook nieuw op dit forum en weet ik niet of dit topic goed geplaatst is maar dat zal ik van jullie wel horen. Zo dat was mijn introductie nu verder naar mijn vragen.

Zo'n 6-7 jaar geleden kochten mijn ouders een nieuwe pc:
Pentium IV 2,26ghz 512MB
2529MB ddr2 geheugen(volgens taakbeheer)
Toen een nvidia geforce fx5600 momenteel een Asus Ah3650
80GB harde schijf
Windows XP

Zoals jullie kunnen zien is dit systeem hopeloos verouderd(en enorm vertraagd door de leeftijd).

Nu zou ik dus wel een nieuwe computer voor mezelf willen om op te gamen want ik gebruik om te gamen nu die van mijn broer. De computers die worden aangeboden bij de normale computerzaken vindt ik op zich nieteens zo slecht vergeleken met de oude die ik nu gebruik maar ik vindt ze toch aardig prijzig en minder goed als zelfgebouwde computers. Helaas heb ik zelf totaal geen verstand van computers bouwen dus dacht ik dat ik misschien een computerzaak iets kan laten bouwen voor mij.

Ik ben een beetje rond gaan speuren op het internet en kwam Dragon Computer Kerkrade tegen. Op zich leek het allemaal wel een goede zaak en omdat de prijzen mij erg mee leken te vallen heb ik even verder gekeken. Na een aantal reviews te hebben gelezen kwam ik tot de volgende conclusie: goede service, goedkoop, veel tevreden mensen. Maar ook redelijk vaak kapotte componenten die opgestuurd moeten worden(wordt dan wel snel gedaan en goed geleverd).

Mijn eerste vraag is dus: heeft iemand ervaring met deze zaak?

Aangezien deze zaak nogal erg ver van Assen af ligt lijkt het me niet handig als ik daar iets zou bestellen mocht er iets kapot zijn. Daarom mijn tweede vraag: kent iemand een goede en goedkope zaak in de buurt van Assen?

Mijn budget is momenteel zo'n 700 euro.

Hopelijk hebben jullie enkele tips voor mij

Daan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 09:55

Ed_L

Crew Council
Anoniem: 405965 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:33:
Hallo iedereen,

Eerst even voorstellen, mijn naam is Daan
Hi Daan :W
Verder ben ik ook nieuw op dit forum en weet ik niet of dit topic goed geplaatst is maar dat zal ik van jullie wel horen.
Idd, je topic is hier niet op zijn plek. Zie hieronder voor de reden.
Mijn eerste vraag is dus: heeft iemand ervaring met deze zaak?
Voor ervaringen met shops kun je de shopsurveys in de pricewatch lezen of naar ons Shopping Forum gaan en de search gebruiken.
Daarom mijn tweede vraag: kent iemand een goede en goedkope zaak in de buurt van Assen?
Zelfde als hierboven.
Mijn budget is momenteel zo'n 700 euro.
Hieruit begrijp ik dat je op zoek bent naar advies over de samenstelling? Daar hebben we aparte topics voor: [BBG aanschaf] Gamesysteem. Daar kun je om advies voor de samenstelling vragen :)

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee