Hallo allemaal,
Ik heb net een nieuwe netwerkadapter (linksys wmp600n) bij computerland gehaald. Ik denk: kaart erin, driver erop en klaar is kees. Niet dus
. Eerst zei de installer dat de PCI kaart niet gedetecteerd werd. Onzin, want het lampje brandde en apparaatbeheer gaf gewoon een melding van de adapter. Ik ben opzich wel een beetje lui dus heb gewoon de helpdesk van cisco/linksys gebeld. Die hadden nog maar 5 minuten tijd voor sluiting maar konden me nog wel vertellen dat de CD niet compatibel was met win7. Ik dacht dat het probleem (de installer installeert niet omdat de kaart niet gevonden wordt, maar windows herkent het apparaat wel en kan wel netwerken vinden maar zegt bij het correcte wachtwoord toch dat het fout is, nog gecheckt met mijn telefoon en ipod ook geen caps aan ofzo) met het downloaden van de driver wel opgelost zou worden alleen, in de .zip die je dan binnenkrijgt staat geen enkel uitvoerbaar bestand/setup. Ik weet dus helaas niet hoe ik nu verder moet maar hoop dat een van jullie dat wel weet 
Alvast bedankt!
overigens doe ik dit op een win7 ultimate x64 pc met een linksys wmp600n netwerkadapter.
Ik heb net een nieuwe netwerkadapter (linksys wmp600n) bij computerland gehaald. Ik denk: kaart erin, driver erop en klaar is kees. Niet dus

Alvast bedankt!
overigens doe ik dit op een win7 ultimate x64 pc met een linksys wmp600n netwerkadapter.
Intel core i5 2500K@4,2/MSI P67A-C45/Geil Blackdragon DDR3@1333/Asus EAH6950@ 920&1500/Crucial Sata-III Real-SSD