Acties:
  • 0Henk 'm!

• tobiasos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10-2014

tobiasos

Don't fuck up ma beer!

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb net een nieuwe netwerkadapter (linksys wmp600n) bij computerland gehaald. Ik denk: kaart erin, driver erop en klaar is kees. Niet dus :(. Eerst zei de installer dat de PCI kaart niet gedetecteerd werd. Onzin, want het lampje brandde en apparaatbeheer gaf gewoon een melding van de adapter. Ik ben opzich wel een beetje lui dus heb gewoon de helpdesk van cisco/linksys gebeld. Die hadden nog maar 5 minuten tijd voor sluiting maar konden me nog wel vertellen dat de CD niet compatibel was met win7. Ik dacht dat het probleem (de installer installeert niet omdat de kaart niet gevonden wordt, maar windows herkent het apparaat wel en kan wel netwerken vinden maar zegt bij het correcte wachtwoord toch dat het fout is, nog gecheckt met mijn telefoon en ipod ook geen caps aan ofzo) met het downloaden van de driver wel opgelost zou worden alleen, in de .zip die je dan binnenkrijgt staat geen enkel uitvoerbaar bestand/setup. Ik weet dus helaas niet hoe ik nu verder moet maar hoop dat een van jullie dat wel weet :D
Alvast bedankt!

overigens doe ik dit op een win7 ultimate x64 pc met een linksys wmp600n netwerkadapter.

Intel core i5 2500K@4,2/MSI P67A-C45/Geil Blackdragon DDR3@1333/Asus EAH6950@ 920&1500/Crucial Sata-III Real-SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Ga in het windows apparaatbeheer naar de niet herkende netwerkkaart en kies voor "stuurprogramma bijwerken", "op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken", blader naar dat geunzipte mapje en klaar is kees ;)

[Voor 20% gewijzigd door Smarty_6000 op 09-05-2011 19:38]

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tobiasos

tobiasos

Don't fuck up ma beer!

Topicstarter
Smarty_6000 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:34:
Ga in het windows apparaatbeheer naar de niet herkende netwerkkaart en kies voor handmatig driver toevoegen, blader naar dat geunzipte mapje en klaar is kees ;)
De toegang wordt mij geweigerd :'(
Hoe los ik dat dan op?

Intel core i5 2500K@4,2/MSI P67A-C45/Geil Blackdragon DDR3@1333/Asus EAH6950@ 920&1500/Crucial Sata-III Real-SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
inloggen als admin?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tobiasos

tobiasos

Don't fuck up ma beer!

Topicstarter
computer staat in single user mode... ben dus automatisch al admin volgens mij
weet iemand hoe je die toegang dan wel verkrijgt :0?

[Voor 11% gewijzigd door tobiasos op 09-05-2011 19:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Rechtermuisknop klikken op apparaatbeheer en kiezen voor "als administrator uitvoeren" :?

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tobiasos

tobiasos

Don't fuck up ma beer!

Topicstarter
Problem solved.
Het probleem was dit: Linksys heeft ergens ooit het geniale idee gekregen om de update bestanden te encrypten. Even naar eigenschappen->algemeen->geavanceerd>versleuteling gebruiken of iets dergelijks afvinken>OK>nog een keer in apparaatbeheer proberen te installeren en de kaart zal nu werken!
hopelijk heeft iemand hier ooit nog iets aan ;)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee