Toon posts:

Wat is er loos met RickJansen ??

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zijn er in 5 minuten 10 topics gesloten in SG, met als reden onzin topics??
Lees de topics eens goed en zeg dan eens serieus dat het alle 10 onzintopics waren.
Eentje ging bijvoorbeeld over mkz en bse, en wie er daarom geen vlees meer durft te eten.
Is dat onzin?? Volgens mij geen onzin, en zeker iets wat veel mensen bezig houd.
Nu is de helft zelfs al helemaal verwijdert.
Kan meneer jansen misschien wat uitleg geven svp?? waren echt geen onzintopics.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is het vandaag nationale adjes-afzeik-dag ofzo :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeik niemand af, vraag alleen om een beetje uitleg, en geloof dat ik toch heel beleefd was.

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 12:47

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

ik vind het prima dat onzin topics afgesloten worden, maar het feit dat die rick even langskomt om alles af te sluiten slaat natuurlijk nergens op.
Meneer komt ff langs en alles wat hij niet interessant genoeg vind hoppa slotje erop.
Ik bedoel als een topic al 62 recties heeft vinden we het kennelijk interessant en wij maken toch ook deel uit avn het forum.
Sommige topics posten ook moderators zoals hlpdsk in, en sommige topics lopen al meerdere dagen.
Denk toch ff na voordat je een topic sluit.
Ik vind het gewoon jammer dat het bijna een uitdaging wordt om zoveel mogelijk slotjes achter elkaar op leuke topics te gooien.
Overleg dan met meerdere moderators.
Een regel dat bijvoorbeeld 2 moderators moeten beslissen of een topic gesloten mag worden lijkt me wel wat.
Nou niet meteen dit topic sluiten, denk er gewoon serieus over na.
Ik scheld niemand uit verder, en ik bedoel het serieus.
Zonder bezoekers is er geen forum!

...

Verwijderd

Check [topic=145364] maar.
Volgens HlpDsk is niemand van de crew een verklaring schuldig dus kan je vraag onbeantwoord blijven.

Volgens "hun" policy is dit terecht dus niet zeuren zou ik zeggen...

(ik houd me heel rustig, houd gele kaart liever nog ver weg)

• earthforce

earthforce

Op zondag 18 maart 2001 01:32 schreef Marius het volgende:
Volgens HlpDsk is niemand van de crew een verklaring schuldig dus kan je vraag onbeantwoord blijven...
nou vind ik dat hlpdsk meestal alleen onzintopics afsluit maar rick janssen heeft gewoon een slechte bui lijkt het wel!

...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 maart 2001 01:32 schreef Marius het volgende:
Volgens HlpDsk is niemand van de crew een verklaring schuldig dus kan je vraag onbeantwoord blijven...
Misschien wel, maar ik kan het in ieder geval proberen want het slaat gewoon helemaal nergens op naar mijn mening. Als Rick jansen wat uitleg zou geven, kan ik zijn standpunt beter begrijpen misschien?
Als meer adjes dat zouden doen, dan liep niet iedereen hier de heel tijd te zeuren.
Want als wij er iets van zeggen, dan zijn wij aan het zeuren.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik heb zelfs een uitzonderlijk goede bui, maar daar gaat het niet om.

Mensen schijnen te denken dat sinds het onzinforum gesloten is, ze al hun trash kunnen zetten in Stuffis Generalis. Dit is dus niet zo.

Als ik na een leuke dag met mijn vriendin dit soort troep tegenkom in het forum, ja dan sluit ik dat.

De gesloten (en sommige zijn verwijderd) topics waren allen van een dermate treurig niveau, dat het niet op GoT thuishoort.

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 01:34 schreef earthforce het volgende:

[..]

misschien is het z'n goed recht maar hij sluit ook topics die jij leuk genoeg vind om in te posten, slaat toch nergens op?

jij sluit naar mijn meneing alleen topics die echt onzin zijn, maar hij is gewoon ff pissed lijkt het wel!
Liever alles dicht dat twijfelachtig is dan dat gezever en gezanik over wat wel en wat niet.

Dat komt door het trieste gehuil van een paar figuren. Zo lijden de goede onder de kwade.

En als 1 crewmember iets openlaat , wil neit per definitie zeggen dat dat de draad voor eeuwig goedkeuring geeft. Sommige zaken worden even aangekeken, en daarna alsnog gesloten als het z'n tijd gehad heeft.

Rick is Admin. Hij mag dingen sluiten als hem dat goed dunkt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 maart 2001 01:37 schreef RickJansen het volgende:

Mensen schijnen te denken dat sinds het onzinforum gesloten is, ze al hun trash kunnen zetten in Stuffis Generalis. Dit is dus niet zo.

Als ik na een leuke dag met mijn vriendin dit soort troep tegenkom in het forum, ja dan sluit ik dat.

De gesloten (en sommige zijn verwijderd) topics waren allen van een dermate treurig niveau, dat het niet op GoT thuishoort.
Dank voor je uitleg, ik word er veel wijzer van.
Ik snap dus nog steeds niet waarom die topics over roken en wie durft er nog vlees te eten, onzin zijn in jouw ogen. Zal best dat jij een goeie bui hebt, en geen slechte, maar die topics waren van een treurig niveau?? Echt niet. Heb je ze uberhuapt wel gelezen?

• earthforce

earthforce

Op zondag 18 maart 2001 01:37 schreef RickJansen het volgende:

ik vind jouw motivatie uiterst zwak!
en het zelfs verwijderen van topics vind ik al helemaal overtuiging van je eigen goddelijkheid!
echt waar jij doet het erom, ik sluit lekker zoveel als ik kan, o ja en die delete ik ff, o ja en die en die.... :r
Mensen zoals jij horen niet op zo'n forum thuis denk ik, probeer eens wat beter na te denken over wat je sluit.
En vraag je af , hee waarom heeft bijvoorbeeld hlpdsk deze topic niet gesloten? nou ja het is ook wel een leuk topic laat maar open.

...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 maart 2001 01:42 schreef earthforce het volgende:

[..]

en het zelfs verwijderen van topics vind ik al helemaal overtuiging van je eigen goddelijkheid!
echt waar jij doet het erom, ik sluit lekker zoveel als ik kan, o ja en die delete ik ff, o ja en die en die.... :r
Mensen zoals jij horen niet op zo'n forum thuis denk ik, probeer eens wat beter na te denken over wat je sluit.
En vraag je af , hee waarom heeft bijvoorbeeld hlpdsk deze topic niet gesloten? nou ja het is ook wel een leuk topic laat maar open.
Ik probeer hier ff een motivatie te krijgen. Als je hem boos gaat maken zit hier dadelijk ok een slotje op. gaat namelijk heel snel vandaag, en daar heb ik dan weer niets aan gehad. Dus iets vriendelijker svp?

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 01:34 schreef albundy33 het volgende:

[..]

Misschien wel, maar ik kan het in ieder geval proberen want het slaat gewoon helemaal nergens op naar mijn mening. Als Rick jansen wat uitleg zou geven, kan ik zijn standpunt beter begrijpen misschien?
Als meer adjes dat zouden doen, dan liep niet iedereen hier de heel tijd te zeuren.
Want als wij er iets van zeggen, dan zijn wij aan het zeuren.
Regels zijn regels.
Je post iets formeels op het forum, of iets licht-informeels in het SG, en anders rot je maar op.
Users mogen niet zeiken, en adjes zijn tegen niemand verantwoording verschuldigd.
(Tenminste, dat denk ik)
------------------------------------

Jammer dat dat crewleden zich niet of moeilijk in users kunnen inleven. Ben benieuwd hoelang het nog doorgaat wat nu lijkt het niet/amper te werken en kun je hele rare gedachtes gaan verzinnen zodat het een nog grotere zooi wordt...

• earthforce

earthforce

nee het is niet de bedoeling dat het topic gesloten wordt, ik wil gewoon dat moderators ff kijken hoveel nut heeft om een bepaald topic te sluiten.
en nogmaals ik scheld niemand uit.

...

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Potver, sommige mensen denken nog steeds dat GoT een democratie is ofzo......pfffft >:).

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik zit het nu een beetje na te kijken maar ik vind dit ook triest, ik ben ook voor redelijk strenge criteria, maar dit slaat nergens op.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, is al goed earthforce.
Maar wat ik me dus afvraag, en staan topics over nagelbijten en iemand die een smoes vraagt te verzinnen om zijn pc aan te laten staan in SG op dit moment.
Zijn die van hoger niveau als de topics over roken en bse/mkz-vlees?
Als je dat echt meent dan weet ik het ook niet meer.

• Bigs
  • Niet online
als het je niet bevalt ga je toch gewoon weg?

Dit gezeik is namelijk vele malen irritanter dan de slotjes waar het over gaat.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op zondag 18 maart 2001 01:41 schreef albundy33 het volgende:

[..]

Dank voor je uitleg, ik word er veel wijzer van.
Ik snap dus nog steeds niet waarom die topics over roken en wie durft er nog vlees te eten, onzin zijn in jouw ogen. Zal best dat jij een goeie bui hebt, en geen slechte, maar die topics waren van een treurig niveau?? Echt niet.
Topic over roken: Typisch voorbeeld van een topic die in het onzinforum thuis hoort. Alle "wat heeft de tweaker", "wat doet de tweaker" "hoe gaat een tweaker", of in dit geval "rookt de tweaker" zijn niet gewenst in het forum, daar dit regelmatig tot ellenlange threads leidt die nergens over gaan.
En dat sjef nog steeds frikadellen eet is al helemaal niet interessant voor het forum.
Op zondag 18 maart 2001 01:42 schreef earthforce het volgende:

[..]

Roep geen onzin zonder te weten wie ik ben, hoe lang ik hier aan het moderaten ben, hoeveel moeite het kost een forum met tienduizenden gebruikers een beetje fatsoenlijk te houden. Als je dat eenmaal weet, mag je nog eens klagen.
Iedere mod en admin heeft zijn eigen manier van moderaten en tolerantie.

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 01:47 schreef McVirusS het volgende:
Potver, sommige mensen denken nog steeds dat GoT een democratie is ofzo......pfffft >:).
Dat zeg je wel .. maar het is ook geen democratie. Sommige users denken echt dat ze de boel mogen runnen hier. Daar is de crew voor. En die mogen, en zullen ook bepalen wat er wel en neit gebeurd

• raptorix
Het is stuffis generalis, ik vind dat zolang iets een discussieerbaar feit is dat het open moet blijven, neem nou die jongen die het voor elkaar heeft om een GF 3 binnen te krijgen, das toch leuk, dat hij het onzin vind moet hij weten, maar laat rick janssen wel even anderen mensen in zijn waarde.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
vond het beetje extreem, om zo radicaal te doen.
als hij morgen en overmorgen en volgende week ook doet, ook. dan issie consequent
maar denk het niet..,,

het is gewoon een plotselinge ingeving |:(

is dat topic van foto's plaatsen dan niet onzin :? worden amper foto's geplaatst :? dan is dat ook onzin.

maar die blijft (niet dat ik nu wil beweren dat ie opslot moet, laat maar lekker open en de rest had ook heus wel open kunnen blijven)

• earthforce

earthforce

Op zondag 18 maart 2001 01:53 schreef raptorix het volgende:
Het is stuffis generalis, ik vind dat zolang iets een discussieerbaar feit is dat het open moet blijven, neem nou die jongen die het voor elkaar heeft om een GF 3 binnen te krijgen, das toch leuk, dat hij het onzin vind moet hij weten, maar laat rick janssen wel even anderen mensen in zijn waarde.
ja dat is het keywoord ander in zijn waarde laten!

...

• Bigs
  • Niet online
Euhm.. het eerste wat ik dacht van dat GF3 topic was: wat een bullshit en in het topic werd ook al bewezen dat hij waarschijnlijk maar wat liep te lullen.

Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien, heb er niet echt veel mee te maken en het interesseert me ook niet zo (ik verveel me alleen op het moment :+)

Verwijderd

Wat jij vind, en wat elke user ook mag vinden .. hoeft niet overeen te komen met wat de policy is. Maar het is neit zo dat het dan open blijft, omdat _jij_ het wel ok vind. Dat is aan de crew.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 maart 2001 01:50 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Topic over roken: Typisch voorbeeld van een topic die in het onzinforum thuis hoort. Alle "wat heeft de tweaker", "wat doet de tweaker" "hoe gaat een tweaker", of in dit geval "rookt de tweaker" zijn niet gewenst in het forum, .......
[..]
Kan aan mij liggen, maar deze redenatie vind ik vreemd. Als ik ff een vlugge blik op SG werp, zie ik nog tig topics open staan, die over die zaken gaan.
wie doet er nagelbijten?
Hoe kan ik kringetjes blazen ? (MET ROKEN!!, hint ;) )
Wat zou je doen als je vrouw was?
Hoe vermaak je je hier?

Zijn er maar een paar hoor. Niks persoonlijks, maar op deze manier lijk je wel heel willekeurig te werk gegaan te zijn.
Correct me if i'm wrong.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Jansen! éééén S! ;(
Ik laat andere mensen in hun waarde. Ik beledig ze niet, ik beschuldig ze nergens van, ik geef ze alleen een tip dat dat soort topics niet gewenst zijn.

• raptorix
Ja wat is de policy dan?

• raptorix
Ok, jij sluit een topic over GF 3, wat is daar de reden van?

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op zondag 18 maart 2001 01:56 schreef albundy33 het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen, maar deze redenatie vind ik vreemd. Als ik ff een vlugge blik op SG werp, zie ik nog tig topics open staan, die over die zaken gaan.
wie doet er nagelbijten?
Op eerste opzicht een serieuze vraag.
Hoe kan ik kringetjes blazen ? (MET ROKEN!!, hint ;) )
Shit, ééntje gemist.
Wat zou je doen als je vrouw was?
Grappige thread.
Hoe vermaak je je hier?
Serieuze thread.
Zijn er maar een paar hoor. Niks persoonlijks, maar op deze manier lijk je wel heel willekeurig te werk gegaan te zijn.
Correct me if i'm wrong.
Elke topic open en lees ik voordat ik em sluit. Willekeurigheid is onzin. Denk je dat ik voor m'n lol het forum van die troep aan het filteren ben?
Ok, jij sluit een topic over GF 3, wat is daar de reden van?
Straks gaat iedereen een topic openen over een nieuw stukje hardware wat hij/zij gekocht heeft. Is niet de bedoeling.

• earthforce

earthforce

[quote
Elke topic open en lees ik voordat ik em sluit. Willekeurigheid is onzin. Denk je dat ik voor m'n lol het forum van die troep aan het filteren ben?
[..]

[/quote]

eh ja?

...

Verwijderd

Topicstarter
Oftwel, onzin - topics zijn wel toegestaan, als jij ze maar grappig of terecht vind?
Nee dat is zeker geen willekeur, maar veel beter is ook niet. Maar goed, nou weet ik in ieder geval hoe het zit, bedankt.
Niet iedereen hier vind overigens hetzelfde leuk/grappig. Ben dan consequent en sluit alle "onzin".

• raptorix
LOL ik dacht dat rick jansssen (compensatie S :Y)) daarvoor betaalt werd :)

• earthforce

earthforce

[no offence, grappig mode]
maar dat verklaart het! dan krijgt hij teveel betaald, voelt hij zich daar schuldig over en sluit echte veel topics om het gevoel te krijgen toch iets te doen voor zijn geld
[/no offence, grappig mode]

...

Verwijderd

ALs het je dan zo slecht zint .. waarom ben je hier dan nog? :?

• McVirusS
Op zondag 18 maart 2001 02:09 schreef earthforce het volgende:
[no offence, grappig mode]
maar dat verklaart het! dan krijgt hij teveel betaald, voelt hij zich daar schuldig over en sluit echte veel topics om het gevoel te krijgen toch iets te doen voor zijn geld
[/no offence, grappig mode]
ROFLMAO

• McVirusS
Op zondag 18 maart 2001 02:11 schreef HlpDsK het volgende:
Erg foute opmerking! Maar goed.....daar hebben we het al over gehad :P.

Verwijderd

Topicstarter
Emm... geen goeie alternatieven?? ;)
Maar ff serieus, normaal is het hier best leuk. Alleen werden daarstraks allerlei topics op slot gedaan tegelijkertijd, die normaal ook niet gesloten werden. Mag ik dan ff uitleg vragen? Dat is alles wat ik heb gedaan. En aangezien ik die uitleg heb, laat ik het hierbij, ook al is die uitleg totaal onbruikbaar.

• earthforce

earthforce

nee het zint me allemaal niet slecht hoor, voor het grootste gedeelte is het een heerlijk forum waarop ik al veel leuke mensen heb ontmoet, en daar wil ik het bij laten in deze reply, gewoon een positieve reply bij deze dan.
gathering.tweakers.net Hoe dan ook ik vind dit forum nog steeds zwaar ruleren :) *D

...

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

:Z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.