Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 405948

Topicstarter
Allen,

Sinds afgelopen vrijdag heb ik mijn zinnen gezet op de Incredible S van HTC. Een te gekke telefoon al zeg ik het zelf. Mijn thuiscomputer is een iMac en ik heb het vermoeden dat deze twee apparaten niet zo goed met elkaar werken.
Als ik de HTC verbind met de iMac (via usb kabel) vindt de iMac de HTC niet. Vervolgens heb natuurlijk via Google gezocht naar software (aangezien er geen cd of iets dergelijks in het doosje zat) maar heb ik geen gratis software kunnen vinden voor dit besturingssysteem (Mac).
Ook snap ik het hele HTC Sense gebeuren nog niet echt, mede omdat dit ook nog niet echt wilt lukken.

Ik hoop dat er iemand is die mij uit de 'brand' kan helpen!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Hoe bedoel je dat je HTC Sense niet "snapt"? Het is gewoon een overlay/skin, meer niet.

Verder ben je niet erg duidelijk. Werkt de HTC wel op een PC? Heb je de HTC Suite geinstalleerd, of gezocht naar andere drivers voor Mac OS?

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik wist niet wat HTC Sense was dus vandaar dat ik dat zei.

Het is toch logisch als ik mijn HTC wil koppelen aan mijn computer, om er video's/films, muziek op te zetten. Ik kan daar alleen geen software voor vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Anoniem: 405948 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:21:
Ik wist niet wat HTC Sense was dus vandaar dat ik dat zei.
Daar heb je Google voor, en Wiki: Wikipedia: HTC Sense. Je moet wel zelf wat proberen ipv te vragen.
Het is toch logisch als ik mijn HTC wil koppelen aan mijn computer, om er video's/films, muziek op te zetten. Ik kan daar alleen geen software voor vinden.
Ook daar: Google. Zie bijvoorbeeld http://www.iskysoft.com/convert-mobile/sync-htc-to-mac.html.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Chef, ik zei toch al: ik kon het niet vinden.
Maar goed, je maakt me hier erg blij mee

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee