Toon posts:

Xbox wireless reciever built-in

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 404687

Topicstarter
Ik heb een vraag. Ik ga binnenkort een zwarte 360 controller en reciever halen voor op me PC te gebruiken. Alleen wil ik hem in me case gaan bouwen via een interne usb aansluiting die ik aansluit op me moederbord. Alleen vraag ik me af, moet je bij elke keer dat je hem wilt gebruiken op de knop van de reciever drukken of alleen de 1e keer om hem te syncroniseren en daarna als je hem wilt gebruiken gewoon op de Xbox logo van de controller drukken en klaar ?

De reciever is eigenlijk altijd aangesloten dan direct via de usb kabel op het moederbord via een JUSB1/2 naar USB uitgang.

Hoop dat iemand me antwoord kan geven. Thanks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 20:31
Je hoeft alleen de eerste keer die knop op de receiver te gebruiken, daarna volstaat een druk op de Xbox-button.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Oke mooi. Dan is het in de 1e keer zo voor in een USB poort om hem te synchroniseren en daarna bouw ik hem in me case. Ben ook van plan om de battery pack charger in me case te gaan bouwen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Misschien een kleine kanttekening bij dit mooie verhaal :+

Als je je controller eventjes naar een andere xbox synced kan je het weer overnieuw doen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

The Great HooD schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:57:
Misschien een kleine kanttekening bij dit mooie verhaal :+

Als je je controller eventjes naar een andere xbox synced kan je het weer overnieuw doen...
Kanttekening 2 :+

Zelfs alleen op mijn XBOX wil het nog wel eens voorkomen dat de controller en de ingebouwde receiver elkaar niet meer herkennen...

Dus, enjoy inbouwen maar hou alsjeblieft rekening met een re-sync...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Voor mijn is het puur voor de PC. Heb geen 360. Heb die jaar of 3 geleden aan me neefje gegeven omdat ik een PS3 had gekocht. Wil hem dus puur voor de PC gebruiken en de controller komt dan gewoon boven op de case en de reciever eronder erin gebouwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:24

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Als je toch aan het modden gaat kun je dat knopje ook wel doorlussen naar de achterkant van je PC ofzo toch :) ?

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Weet niet misschien wel gewoon boven op. Heb een Coolermaster Sniper Black Edition besteld. Komt morgen binnen. Dan denk ik over 2 weeken een zwarte controller halen en een reciever (Helaas wit) maar wordt toch uit elkaar gehaald.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:24
Ben niet bekend met de Sniper maar de 900 heeft bijvoorbeeld een reset knop. Nou is die niet heel hard nodig dus met wat soldeerwerk zou je dat zo op kunnen lossen.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Eey,

Slim idee! De Sniper heeft ook een reset knopje op. Kan dat inderdaad wel iets voor verzinnen :) Gebruik een reset knop echt nooit.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee