Toon posts:

XFM van de ether en internet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnkessels87
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-02 09:59

Naar aanleiding van het volgende bericht:

http://www.xfm.nl/

Ik en meerdere tweakers luisterde vaak naar dit geweldige fm radiostation.

Meningen waren misschien verdeeld, echter was dit station opweg om een nieuwe topzender te worden (beter dan 3fm en slam fm bijvoorbeeld)

Bij deze wil ik hier op tweakers.net graag een petitie starten om de zender weer terug te krijgen!

Op de volgende link kan met een online petitie tekenen: Petitie XFM

Voor degene die de behoefte hebben; graag hier en op tweakers.net een bericht achterlaten om XFM weer terug in de ether en op internet te krijgen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnkessels87
Ik zal zelf maar de eerste zijn... petitie via de link ook getekend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Done :)
XFM was idd een lekkere zender. Hun enige nadeel is dat de concurrent (Decibel) een vrijwel landelijke dekking heeft met het zelfde programma. Da's vechten tegen de bierkaai. Als je dan slim bent zet je gewoon een ader product in als producent.

Alleen een internetstream zou op zich nog kunnen (apparatuur is prima aanwezig, website zal er ook nog wel zijn), maar ook dan zit je met het feit dat uitzending kosten met zich meedraagt. Dan moet je dus met 2 stations quitte kunnen draaien, en da's lastig. Van goeie wil alleen kan niemand leven, helaas.

Vind het zelf zonde dat XFM weg is. Altijd als ik in het zuiden was (onder Ehv opgegroeid) luisterde ik er naar. heeft me door een groot deel van mijn middelbare schooltijd en later via internet door mijn studie heen geholpen.
Bovendien: Wie in Zuid-Nederland zit er nou op Hollandse Hits van boven het riool te wachten? ;) Carnaval is meer dan voldoende ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 15:01
Radio Hollandio is echt de slechste zender die ik ooit gehoord heb.. De werkster luistert het altijd, maarja zolang zij haar werk goed doet kan ik er mee leven dat het _bestaat_.
Dat XFM nu weg is vind ik wel erg jammer :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:01
Erg jammer dat XFM weg is. Vond het zelf ook een leuke zender. Als ik richting Breda, Eindhoven reed luisterde ik er graag naar zeker toen het nog een Dance zender was.

Spijtig dat stekker eruit gehaald is en is omgezet naar NL format.
Nu alleen nog SlamFM in de ether. XFM helaas ook niet meer op internet.
Nog wel FreshFM als alternatief (via internet) woon zelf niet in gebied waar die uitzenden (Den Haag, Zoetermeer e.d.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnkessels87
The Eagle schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:47:
Alleen een internetstream zou op zich nog kunnen (apparatuur is prima aanwezig, website zal er ook nog wel zijn),
Zelf de internet stream in verdwenen :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

johnkessels87 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:21:
[...]

Zelf de internet stream in verdwenen :(
Da's logisch; je hebt namelijk maar 1 vergunning. Bovendien bestond die stream niet alleen uit iets als WInamp die een playlist afwerkt; daar zat ook nieuws, fileinfo etc in. En iemand moet dat ding bijhouden ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:01
The Eagle schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:26:
[...]

Da's logisch; je hebt namelijk maar 1 vergunning. Bovendien bestond die stream niet alleen uit iets als WInamp die een playlist afwerkt; daar zat ook nieuws, fileinfo etc in. En iemand moet dat ding bijhouden ;)
En ervoor geld afdragen aan Buma/Stemra, SENA e.d. afgezien nog van de kosten voor een hosting/server/dataverkeer e.d.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee