Ik heb onlangs twee SSD schijven gekocht om die in Raid 0 op mijn systeem te gebruiken. Het gaat hier om de OCZ Vertex 3 120GB SSD. Mijn kast is de Supermicro 733T-500B. Die beschikt over 4 bays voor Hot Swappable harde schijven.
Je krijgt van OCZ wel een mooie 3,5" bracket erbij, daarmee kun je je SSD in een standaard 3,5" bay hangen. Helaas is de positie van de schijf wel anders als bij een standaard HD. Het scheeld een paar mm, maar die zijn genoeg om ervoor te zorgen dat het niet gaat passen.
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en hoe heb je het opgelost?
De postitie van de twee schroefgaten is helaas ook anders dan bij een reugliere harddisk.
[edit]
Supermicro toch maar even gebeld en wat blijkt, zij hebben er een bracket voor.
Jammer dat OCZ er niet een goede bracket voor maakt.
De gaten aan de zijkant hebben een andere draad dan een standaard schijf. Ook dat is fijn met verzonken schroeven die hotswap brackets vaak gebruiken.
Je krijgt van OCZ wel een mooie 3,5" bracket erbij, daarmee kun je je SSD in een standaard 3,5" bay hangen. Helaas is de positie van de schijf wel anders als bij een standaard HD. Het scheeld een paar mm, maar die zijn genoeg om ervoor te zorgen dat het niet gaat passen.
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en hoe heb je het opgelost?
De postitie van de twee schroefgaten is helaas ook anders dan bij een reugliere harddisk.
[edit]
Supermicro toch maar even gebeld en wat blijkt, zij hebben er een bracket voor.
Jammer dat OCZ er niet een goede bracket voor maakt.
De gaten aan de zijkant hebben een andere draad dan een standaard schijf. Ook dat is fijn met verzonken schroeven die hotswap brackets vaak gebruiken.
[Voor 18% gewijzigd door TheSiemNL op 09-05-2011 17:30]