Toon posts:

[iPad 2] Werkt taal aanpassen door in alle programma's?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 16:50
Ik heb een vraag voor ipad 2 gebruikers die zijn/haar iPad 2 van nederlandse naar engelse taal hebben veranderd.

Volgende week wil ik iPad 2 in de winkel kopen of online bestellen. Helaas hebben de winkels en Apple.nl geen engelse iPad 2 (standaard geinstalleerd). Ik kan ook engelse iPad 2 importeren... maar eerste wil ik iets weten.

(Ik weet ervan dat je taal van de besturingssysteem en menu's kunt veranderen. Maar ik kon geen informatie over de taal van vooraf geinstalleerde programma's vinden)

Klopt het dat de taal echt ALLES in het engels is omgezet? Ik bedoel ook vooraf geinstalleerd programma's. Dat wil ik graag weten.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-05 19:59

Liberteh

All your base belong to me

Vooraf geïnstalleerde programma's zijn iPad/Apple's eigen. Deze zullen ongetwijfeld mee veranderen als je van taal wisselt.

Ik zal het vanavond even op m'n eigen iPad 2 voor je testen, maar ga er maar van uit van wel ;-)

The Run of the Golden Bull: https://youtu.be/nJeddv1QbeQ

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:45

MsG

Forumzwerver

Bij iOs is het allemaal universeel. Je kan gewoon 100% engels krijgen. Op een Nederlandse iPad zijn engelse games ook niet Nederlands. En het systeem-eigenspul wordt gewoon allemaal Engels.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 20:00
Er is één ding wat Nederlands blijft en dat is de App-Store, deze blijft Nederlands ook al heb je de taal op Engels ingesteld, wil je dat niet dan zul je een Amerikaans / andere Engelse store account moeten hebben, maar ja, daar staan Nederlandse applicaties niet in.

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Inderdaad, voor de rest als je de taal verandert, dan verandert alles mee. Sommige apps zijn zelfs alleen in het Engels, ook al heb je je iPad op Nederlands ingesteld Denk dan bijvoorbeeld aan games. Geen zorgen dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 16:50
Ik weet genoeg, en bedankt voor je antwoorden!!!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee