Ik heb een datagrid met daarbij de standaard numerieke pager. In de eerste kolom van de datagrid wordt een plaatje getoond dat 60 pixels breed is. De kolom is in werkelijkheid breder doordat hij de breedte van de pager (meer dan 10 pagina's) overneemt.
Ik heb al geprobeerd om in het e.item.cells.item(0) de columnspan of de width te zetten, maar zonder het gewenste resultaat.
Bijgaande afbeelding laat zien wat er gebeurd. Merk op dat de 1e kolom even breed is als de paging.
Dit is de datagrid definitie:
En op deze manier(en) heb ik geprobeerd de 1e kolom op 70 posities te krijgen:
Edit hieronder
Hier nog een afbeelding van hoe het er uit ziet als ik AllowPaging op 'False' zet (breedte 1e kolom ongeveer even breed als afbeelding).
Ik heb al geprobeerd om in het e.item.cells.item(0) de columnspan of de width te zetten, maar zonder het gewenste resultaat.
Bijgaande afbeelding laat zien wat er gebeurd. Merk op dat de 1e kolom even breed is als de paging.
Dit is de datagrid definitie:
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <asp:DataGrid id="dtgSwarms" Cellpadding="5" Cellspacing="2" Gridlines="None" AllowPaging="True" runat="server" Width="640px" Font-Bold="False" Font-Italic="False" Font-Overline="False" Font-Strikeout="False" Font-Underline="False" > <PagerStyle Height="35px" Width="70px" HorizontalAlign="NotSet" VerticalAlign="Middle" Font-Size="11" Font-Bold="True" Position="TopAndBottom" Mode="NumericPages" CssClass="postnavigation2" /> </asp:DataGrid> |
En op deze manier(en) heb ik geprobeerd de 1e kolom op 70 posities te krijgen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Protected Sub dtgSwarms_ItemCreated(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Web.UI.WebControls.DataGridItemEventArgs) Handles dtgSwarms.ItemCreated If e.Item.ItemType = ListItemType.Pager Then 'e.Item.Cells.Item(0).Width = 70 'e.Item.Cells.Item(0).columnSpan = 4 End If End Sub |
Edit hieronder
Hier nog een afbeelding van hoe het er uit ziet als ik AllowPaging op 'False' zet (breedte 1e kolom ongeveer even breed als afbeelding).
[Voor 61% gewijzigd door BtM909 op 09-05-2011 18:00]