Toon posts:

Google typt van rechts naar links

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thombreeder
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-02-2022
In Google typt ik van rechts naar links, maar hierdoor kan ik ook geen hits vinden op maps.google.nl

Dit is echter alleen als ik op google zit, ga ik bijvoorbeeld naar bing.nl dan is de invoer perfect.

Ook buiten google. bv in notepad typt het van links naar rechts(correct dus)....
Is er iemand die mij kan helpen?!?!?!?

De volgende acties helpen niet:

Ccleaner bv - Registery cleanen/coockies verwijderen
eventuele Toolbars zijn niet van orde
Computer is uptodate
Het staat niet in het hebreeuws
verwijderen van alle IE instellingen

Firefox werkt idd wel, net als alle andere programmas/site's buiten IE om

[Voor 31% gewijzigd door Thombreeder op 09-05-2011 16:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 23:15
Google heeft zo'n functie voor bijvoorbeeld het Hebreeuws. Maar dat zou alleen maar op die specifieke google-sites moeten voorkomen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05 14:25

amaterasu

In memory of Cj

Had gisteren precies hetzelfde ineens. Is nu alweer gekapt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04 12:13
*Thombreeder , *Amaterasu
Firefox ?, of in alle browsers?
Versie browser?
Java geïnstalleerd staan?
Internet-Cookies als gecleaned?

[Voor 6% gewijzigd door djexplo op 09-05-2011 15:44]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05 14:25

amaterasu

In memory of Cj

Chrome 11.0.696.65
Java is installed.

Maar zoals ik al zei bij mij is het alweer weg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thombreeder
De volgende acties helpen niet:

Ccleaner bv - Registery cleanen/coockies verwijderen
eventuele Toolbars zijn niet van orde
Computer is uptodate
Het staat niet in het hebreeuws
verwijderen van alle IE instellingen

Firefox werkt idd wel, net als alle andere programmas/site's buiten IE om

[Voor 6% gewijzigd door Thombreeder op 09-05-2011 16:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-05 16:57
grapje van google???????

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:17
Nee, want werkt hier wel gewoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
En in Internet explorer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thombreeder
Hmm.. Vaag probleem, kon er niet tegen, heb het even uitgesteld door update IE 9 te verwijderen en daardoor terug te zetten naar IE 8. Hiermee is het opgelost.

Voor mensen die er ook last van gaan krijgen en een snelle oplossing willen hebben:

-Klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, typ Programma's en onderdelen in het zoekvak en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven in het linkerdeelvenster.

-Blader onder Een update verwijderen omlaag naar de sectie Microsoft Windows.

-Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderen en klik vervolgens op Ja.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:04
Je moet even alt-ctrl-shift ofzo doen... Daarmee switch je je left-to-right in windows..

Ennnnnnnnnn laat losssssssss....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:17
Jrz schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:57:
Je moet even alt-ctrl-shift ofzo doen... Daarmee switch je je left-to-right in windows..
Lijkt mij sterk dat je daardoor alléén in een Google-venster de input daardoor kan aanpassen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thombreeder
Jup lijkt mij ook vaag, had reboot ook al geprobeerd btw. Ik neem aan(misschien zit ik fout(hoor het dan graag)) dat zo'n instelling dan weer naar default springt na een reboot

[Voor 5% gewijzigd door Thombreeder op 09-05-2011 16:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:51
http://googleblog.blogspo...arching-rght-to-left.html

Heb je een keer iets arabisch/hebreeuws gezocht? Misschien onthoud google dat via een koekje ofzo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-05 13:44
Thombreeder schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:54:
Hmm.. Vaag probleem, kon er niet tegen, heb het even uitgesteld door update IE 9 te verwijderen en daardoor terug te zetten naar IE 8. Hiermee is het opgelost.

Voor mensen die er ook last van gaan krijgen en een snelle oplossing willen hebben:

-Klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, typ Programma's en onderdelen in het zoekvak en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven in het linkerdeelvenster.

-Blader onder Een update verwijderen omlaag naar de sectie Microsoft Windows.

-Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderen en klik vervolgens op Ja.
Waarschijnlijk was het verwijderen van alle IE instellingen ook voldoende geweest. Dat was iig sneller.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thombreeder
EvilWhiteDragon schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:08:
[...]

Waarschijnlijk was het verwijderen van alle IE instellingen ook voldoende geweest. Dat was iig sneller.
Had ik inderdaad ook al geprobeerd, ik heb ook gelijk mijn rijtje aangepast hierboven

[Voor 8% gewijzigd door Thombreeder op 09-05-2011 16:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:04
hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:59:
[...]
Lijkt mij sterk dat je daardoor alléén in een Google-venster de input daardoor kan aanpassen.
Toch is het zo..
Is namelijk ook zo bij IE.
alt-shift ofzo... zit zelf al een tijdje op de mac, maar ik heb hetzelfde probleem gehad met IE / FF / Start-Run-venter toen ik op windows zat

edit:
The regular shortcut for all programs running under Microsoft Windows is Rctrl+Rshift for RTL text and Lctrl+Lshift for LTR text

[Voor 14% gewijzigd door Jrz op 09-05-2011 16:25]

Ennnnnnnnnn laat losssssssss....

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee