Toon posts:

[forum/feat] Hide user-button

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hallo Devver(s),

Is het wellicht mogelijk om een "Hide user"-knop te installeren waarbij het mogelijk is om mensen te "blokkeren" zodat ze niet te zien zijn op het forum, er geen DM's naar elkaar verstuurd kunnen worden etc. etc.
Er zijn nogal wat mensen die regelmatig met elkaar in de clinch liggen en dit neemt weer onnodig veel ruimte in beslag op het forum.
Door elke gebruiker zelf te laten beslissen wie er op zijn/haar "zwarte lijst" staat kan het zijn dat het voor mensen aantrekkelijker is om een bepaald topic bij te houden als zij niet "gestoord" worden.
Nog mooier zou het zijn als admins zo'n blokkade kunnen forceren als 2 (of meer) personen te vaak elkaar opzoeken (en dit regelmatig leidt tot een modbreak).

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat werkt toch niet? Ik quote op de Frontpage of op GoT een bericht van een user die in jouw Ignore staat; dan zie jij toch ook wat die persoon heeft gezegd voorheen? Maakt het topic wat je graag wil volgen niet overzichtelijker omdat er dan mogelijk hoofd-/zij-discussies ontstaan over uitspraken van mensen die jij in de Ignore hebt staan?

Modjes/Admins moeten ook wat te doen hebben... :9

[Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 09-05-2011 15:18]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05 10:01
Lijkt me symptoombestrijding.. beter bestrijdt je de oorzaken.
Bovendien lijkt me dit enorm veel devwerk; daar is dit doel niet groot genoeg voor.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:18:
Dat werkt toch niet? Ik quote op de Frontpage of op GoT een bericht van een user die in jouw Ignore staat; dan zie jij toch ook wat die persoon heeft gezegd voorheen? Maakt het topic wat je graag wil volgen niet overzichtelijker omdat er dan mogelijk hoofd-/zij-discussies ontstaan over uitspraken van mensen die jij in de Ignore hebt staan?
Ik snap dat het onoverzichtelijk wordt voor diegene die een ander Ignored, maar als daar eindeloze, zinloze en/of hatelijke discussies door worden voorkomen ...
Modjes/Admins moeten ook wat te doen hebben... :9
Modjes kunnen er niet altijd iets aan doen, er zijn mensen die de boel dusdanig verbloemen op het forum dat de meeste modjes er niets fouts in zien. Dan kan het heel erg fijn zijn voor iemand om zo'n persoon op een zwarte lijst te zetten ondanks dat er grote nadelen aankleven voor hem/haar.
HyperioN schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:20:
Lijkt me symptoombestrijding.. beter bestrijdt je de oorzaken.
Zie hierboven.
Bovendien lijkt me dit enorm veel devwerk; daar is dit doel niet groot genoeg voor.
Of het veel werk is kan ik zelf niet zeggen dus daar zou je gelijk in kunnen hebben, maar dit doel is in mijn ogen wel degelijk groot genoeg om het in ieder geval te overwegen.
Volgens mij is het forum hier aardig groot en drukbezocht.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14

Floppus

Customer Experience matters

We kunnen ook hopen dat we mensen kunnen helpen wat richting volwassenheid te sturen ;) Je kan op straat ook niet altijd je omgeving negeren, je zal er soms gewoon mee moeten leren omgaan.

Als iemand problemen met een ander heeft, of dat nu op een subtiele manier gaat of niet, dan hebben we daar een hele lijn aan mensen voor waar je terecht kan: modjes van het forum, hun admin, het doktersteam.

Mensen die zich structureel blijven misdragen worden vanzelf verwijderd. Het is echter niet zelden dat waar er twee vechten, er twee schuld hebben. Dan gaan wij geen kleuterjuf spelen. Als het overlast voor de rest oplevert, worden ze vanzelf beiden verwijderd. Willen ze dat voorkomen, dan mogen ze leren op een volwassen manier hun conflicten op te lossen.

Zelfs al was het weinig werk, zou ik het nog onwenselijk vinden. Je ziet niet alle informatie, maar wil dan wel op basis van niet alle informatie reageren? Slecht idee.

[Voor 10% gewijzigd door Floppus op 09-05-2011 16:42]

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan niet anders dan me aansluiten bij Floppus; wij proberen een 'sociaal' medium te zijn; anti-sociale features horen daar niet bij...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee