Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denniz69
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-02 19:19
Is het iemand anders opgevallen dat de netwerktijd van Vodafone 5 minuten achter loopt op de werkelijke tijd (computertijd gesynchroniseerd met een tijdserver). Dit valt me sinds een week ongeveer op. Ik kan er geen nieuws items over vinden dus ik vroeg mij af of ik de enige ben.

Telefoon is een SGS.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 10:52

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Geen last van hier. Een HTC Desire HD met Android 2.3.3 en ook vodafone

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 286128
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hoe is jouw tijd dan gesynchroniseerd? Want in de SGS kun je aan geven HOE je 'm wilt
synchroniseren :).

En buiten dan; genoeg timesync app's in de Market ;).

Hier geen last van in ieder geval (Hollandsnieuwe op Vodafone groet u)

:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:24
Hier ook geen problemen, loopt exact gelijk met de tijdserver van Microsoft op mijn PC
(LG Optimus One android 2.2.2)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denniz69
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-02 19:19
Anoniem: 286128 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:11:
Hoe is jouw tijd dan gesynchroniseerd? Want in de SGS kun je aan geven HOE je 'm wilt
synchroniseren :).

En buiten dan; genoeg timesync app's in de Market ;).

Hier geen last van in ieder geval (Hollandsnieuwe op Vodafone groet u)

:)
Ik heb in Instellingen -> Datum & tijd, Automatisch (onderschrift: Gebruik door netwerk aangegeven waarde) aangevinkt staan. Dit is naar mijn weten de enige manier waarop de SGS kan synchroniseren.

Ik zal eens in de Market gluren voor een meer robuuste oplossing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 12:56
Ik heb ook vodafone en een Desire maar geen problemen met de netwerktijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fumasu
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-04 04:00
Ik had dit probleem een aantal weken terug op een Moto Milestone maar het heeft zich vanzelf weer verholpen. Mysterieus!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-05 23:48
Als ik mijn batterij uit mijn telefoon haal en die terugstop en ik heb de instellingen van mijn klok staan dat ie moet syncen met de netwerktijd dan kan het verschillen tot maximaal half uur zelfs. Beide kanten op (te vroeg/ te laat). Dit komt waarschijnlijk omdat ik een rom van Desire HD op mijn HD2 heb draaien |:( , maar zolang ik hem gewoon heb draaien / normaal afsluit/opstart heb ik hier geen last van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• henk_dh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 13:53
Ik geloof dat deze optie niet door nederlandse netwerken aangeboden wordt. Er is maar 1 netwerk in europa dat dit ondersteund, al kan ik even niet meer zo snel vinden waar ik deze info vandaan heb. Het komt er volgens mij dus op neer dat je telefoon gewoon zijn eigen tijd aanhoudt.

[Voor 8% gewijzigd door henk_dh op 10-05-2011 20:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:03
Hier met vodafone een achterstand van 1.5 minuut op mijn spica. Genoeg ntp tools om die achterstand te fixen, maar ze zitten bij vodafone flink te prutsen de laatste maanden.

• bob1324
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09-2022
Ik heb een Galaxy S II met Vodafone en die loopt 3 min achter.
Is dit nou een Vodafone of Galaxy S II probleem?

• Anoniem: 286128
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Telefoon onlangs nog hard uitgezet?

Laten we het erop houden dat de provider nooit / amper tijdschil heeft.
Dus ga er maar vanuit dat je tel achterloopt.

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-05 20:31
Hallo Tweakers,

Ik vroeg me af hoeveel mensen er nu last van hebben, want ik heb er nu (uit het niets) ook last van. 3 minuten verschilt het bij mij. Deze mensen ook. Iemand ideeën?

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Ja dat is een Vodafone-probleem.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier loopt mijn Desire gelijk met mijn PC klok, die gesyncd word via nl.pool.ntp.org.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee