Toon posts:

Iemand met 1 post een Tweaker?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 12:56

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Topicstarter
nieuws: Tweaker bouwt zelf nieuw besturingssysteem 'Density'

Wat een vage actie om de betreffende persoon een Tweaker te noemen. Het klinkt alsof hij al jaren een actief member van het forum is, terwijl hij 2 reacties heeft geplaatst.

Niets ten nadele van de betreffende persoon, maar op deze manier lijkt tweakers.net credits te stelen die het niet verdient. Als er nou 1 post over Density zou zijn gegaan.... , maar zelfs dat is niet het geval.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 286128
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Het feit is- en blijft dat hij een Tweaker is, ongeacht of hij nou 1 of 100.000.000 posts op zijn
naam heeft staan en om de informatie te verspreiden is het als community altijd een leuke
pré als een 'lid' zoiets heeft gemaakt / ermee bezig is, toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

een tweaker heeft twee betekenissen.
1) lid van deze website
2) tweaker is iemand die iets fine tuned, dus daar kan ook het maken van een OS onder verstaan worden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En zie ook de eerste zin "Een Nederlandse tweaker"; dit impliceert niet direct dat het een lid van T.net is.

[Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 09-05-2011 15:11]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 238498
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dus iemand met 45000 post met voornamelijk blaat reacties en :) ;w *O* erin is wel een tweaker? Dan ook even de defenitie neergooien waar een tweaker aan moet voldoen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-06 11:28

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Een tweaker is iemand die is geregistreerd op Tweakers.net. Uiteraard heb je daar binnen ook nog gradaties, maar van dergelijke waarde-oordelen laten we ons verre.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wilbert de Vries schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:27:
Een tweaker is iemand die is geregistreerd op Tweakers.net. Uiteraard heb je daar binnen ook nog gradaties, maar van dergelijke waarde-oordelen laten we ons verre.
Excuse me :?
Los van het feit dat de leden van GoT zich tweakers noemen, is een tweaker niets meer of minder dan iemand die iets aanpast. Ongeacht of hij daarbij lid is van een community als de onze of niet.

Ook jongens als Bill Gates, Steve Jobs en Larry Ellisson zijn zonder enige twijfel Tweakers. Ze zijn alleen geen lid van GoT (al zou dat wel cool zijn).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
The Eagle schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Los van het feit dat de leden van GoT zich tweakers noemen, is een tweaker niets meer of minder dan iemand die iets aanpast. Ongeacht of hij daarbij lid is van een community als de onze of niet.
In deze context moge denk ik m.i. duidelijk zijn dat het om een lid van Tweakers.net gaat.
Maar verbeter me als dat NIET zo is :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Klinkt wel een heel klein beetje kort de bocht om eerlijk te zijn.

Ben ik nu ook per definitie een Geenstijler?

Stel ik heb me ooit eens geregistreerd op het Stormfront-forum om een reactie tegen die idioten daar, ben ik dan ook een Stormfronter?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Een tweaker is iemand die is geregistreerd op Tweakers.net.
Nee hoor, beetje te kort door de bocht imho. Een tweaker is iemand die aan tweaking doet.
Tweaking refers to fine-tuning or adjusting a complex system, usually an electronic device. Tweaks are any small modifications intended to improve a system.
(van de Wiki)

Je hoeft echt geen lid van t.net te zijn om aan tweaking te doen, en dus een tweaker te zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
wildhagen schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:46:
[...]

Je hoeft echt geen lid van t.net te zijn om aan tweaking te doen, en dus een tweaker te zijn.
Maar het kan er wel degelijk naar 'refereren' naar 'Tweakers of het programmeren van een
omgeving (of OS in deze):
Tweak or tweaker can refer to:

In a computer related context:

Tweaking, the act of making subtle improvements to machines, especially a computer
In cryptography, particularly disk encryption, "tweakable" refers to a group of modes of operation for block ciphers.
Tweak (programming environment)
Tweaker (build tool)
Tweakers.net
TweakVista
Tweak UI
Tweakbench
Wikipedia: Tweaker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:37
The Eagle schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Ook jongens als Bill Gates, Steve Jobs en Larry Ellisson zijn zonder enige twijfel Tweakers. Ze zijn alleen geen lid van GoT (al zou dat wel cool zijn).
Waarschijnlijk bedoelt hij de term die op de frontpage gebruikt wordt.
Kan ik het wel mee eens zijn, snap ook niet waarom zelfs hierover nou weer een discussie moet geopend worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 286128 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:54:
[...]

Maar het kan er wel degelijk naar 'refereren' naar 'Tweakers of het programmeren van een
omgeving (of OS in deze):

[...]

Wikipedia: Tweaker
Het staat op Wikipedia dús een tweaker is per se iemand van Tweakers.net? Don't think so.

Wmb:
tweaker = iemand die tweakt.
Tweaker = lid van Tweakers.

Zo klaar als een klontje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
wildhagen schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:46:
[...]

Nee hoor, beetje te kort door de bocht imho. Een tweaker is iemand die aan tweaking doet.

[...]

(van de Wiki)

Een tweaker is niet per se iemand die aan tweaking doet. In de VS wordt het ook wel eens gebruikt voor drugsgebruikers, geloof ik ;) Op T.net betekent het dat het een lid is van T.net. Dat er ook andere definities zijn, lijkt mij niet zo relevant. Zeker niet als er ook nog verschillende betekenissen hangen aan dat woord, zoals eerder aangehaald. Daarnaast ligt op T.net het begrip tweaker als lid, en als 'aanpasser' dicht bij elkaar :)

offtopic:
Ah, gevonden: "Tweakers are very dangerous. Never trust anyone who shows signs of being at this stage. They can travel from apathy to murderous rage in a split second." Klik :+

[Voor 14% gewijzigd door RoD op 10-05-2011 02:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:37
http://www.drug-addiction-family-recovery.com/tweaker.html
Tweakers are very dangerous. Never trust anyone who shows signs of being at this stage. They can travel from apathy to murderous rage in a split second.
.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Jejking schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 02:02:
[...]

Het staat op Wikipedia dús een tweaker is per se iemand van Tweakers.net? Don't think so.
Nee, kan refereren aan/naar, dus snap de hele 'zin' achter dit topic niet (en jouw geblaat ook niet).
Maar waar het eigenlijk op neer komt is dat het OF met een hoofdletter geschreven had moeten
worden óf had het geen tweaker genoemd mogen worden, want iemand die tweakt die tweakt dus
alleen dingen? Alsof 'tweaken' an sich een term is dat je zo even aan iets kunt geven bij het doen/
aanpassen van iets. Volgens mij betreft tweaken veel meer dan dát . Hmmmjaokeeejaaaa :O.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er is een verschil tussen die dingen. Daar gaat het hier toch om?

PS: voordat je hapt, doe jezelf een plezier en bedenk jezelf dat dit een retorische vraag is.....
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee