[Win2K8] GPO Exporteren en vervolgens importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329694

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een klein probleempje, ik wil van de ene server de hele GPO Policy (dichttimmering winXP) exporteren en vervolgens de GPO Policy in een andere server importeren zodat het ook daar gebruikt kan worden.

.

Wat ik opgezocht heb

Naja, er is niet veel te vinden behalve tips die niet werken. Dus ik heb ook niet veel extra informatie te bieden, ik hoop dat er mensen zijn die dit probleem herkennen en een oplossing weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06 12:35
Misschien dat je de volgende keer even aan kunt geven wat je zelf al gevonden hebt. Een opmerking als "er is niet veel te vinden behalve tips die niet werken" zegt natuurlijk bijzonder weinig. Geef even aan wat je gevonden hebt en waarom de gevonden oplossingen niet werken. Googlen op "export all GPO policies" levert een aantal resultaten, welke heb je al gehad? Het is zonde van tijd en energie als mensen nu een reactie geven met een oplossing die jij al geprobeerd hebt.

Lees voordat je een eventueel nieuw topic maakt ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Dit topic gaat dus op slot!

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.