Toon posts:

labelprinter A6.... bomen <> bos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik word een beetje teut langzaamaan van het uitprinten van verzendbiljetten en adreslabels.
En dan koop ik weer wat dozen met bepaalde formaten op A4, print ik 3 stickertjes, en daarna blijft het vel weer hangen enz enz enz.... tobben dus.

Dus ik wil een labelprinter :)
keuze zat, maar eigenlijk veel te veel.
DYMO 450 is nice, maar dan zie ik de 4XL en dan kun je dus ook meteen verzendbiljetten maken. Althans in theorie, want UPS durft niet te garanderen dat het werkt :?
Maar daarnaast kan ik meer kwijt op mijn adresetiketten enz enz.

Maar goed, er zijn meer merken... Eltron, zebra, Seiko, Brother...

welke tweaker heeft ervaring met een brother 1050 bijv, of een DYMO 4XL? (eventueel in combinatie met UPS)
Zijn er andere (onbekende) printers of alternatieve oplossingen wellicht die veelzijdiger zijn kwa formaten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb voor TNT Parcelware een Zebra TLP-3842 aangeschaft via V&A hier op Tweakers. Kostte me 150 euro, ding zat nieuw in doos en doet het prima. Zo'n Dymo 4XL is nogal aan de prijs, dus ik zou eerder naar een (breder ondersteunde) Zebra kijken. Kost amper meer, en als je goed zoekt misschien zelfs minder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• talin
  • Laatst online: 26-05 16:43

talin

My god is the sun!

zoals Timmert, we hebben hier ook een aantal Zebra's staan.

gekocht via de firma Geostick

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Laten die nou letterlijk om de hoek zitten hier :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:14
Hier ook Zebra, oud ding via marktplaats voor 100 euro, met 2 rollen labels.
Nadeel, serieel en nieteens 9polig... en net weer anders dan eigenlijk hoort, waardoor ik zelf een verloop moest solderen :p

Zijn al die labelprinters eigenlijk thermisch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:10

hellknight

Medieval Nerd

Voor vrijwel alle mid / high-range Zebra's kan je switchen tussen direct thermisch en thermal transfer (dus met carbonrol). Bij de desktopmodellen is het meestal of/of.
Je kan ook eens op de site van ICS Vertex kijken - zij hebben net wat meer info over de verschillende printers op hun site staan dan Geostick. Wij halen hier al onze Zebra's, en zij doen ook het onderhoud, tot grote tevredenheid.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ook diverse zebra's hier.. vrijwel probleemloos en onderhouds vrij.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:10
Zebra GK420t hier, nooit problemen mee en benodigdheden zijn makkelijk aan te komen. En wat ook makkelijk is je kan verschillende maten labels gebruiken. Apparaat kan printen via thermal transfer(carbon) of thermal direct.

[Voor 45% gewijzigd door Kalua op 09-05-2011 15:22]

Signature afgekeurd door Evanescent

Acties:
  • 0Henk 'm!
gistermiddag antieke ZEBRA LP2742 op de kop getikt via marktplaats.
alleen serieel en COM, dus het kostte wat moeite om hem aan de praat te krijgen in win7 x64, maar het is gelukt :)

beetje pielen met de etiketinstellingen nog bij verschillende verzenders. (TNT pakketzegel is weer anders dan briefzegel), maar vooralsnog happy de peppie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:56

InFamous

excommunicado

Hier ook een zebra gk420t en gk420d van zebra voor het printen van parcelware labels. werkt prima met win7 aansluiten en niks doen.

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee