• MicrozNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-11-2025
Beste tweakers,

Ik heb laatst een playstation 3 120 GB slim voro 179 € bij www.aanbiedingstore.com

Ik had daar dus betaald voor mijn order en toen vond ik het allemaal anders gaan dan normaal bij meeste webshops. Dus ik had hier op tweakers.net of via google niks over de site kunnen vinden. Dus nu ben ik bang dat ik voor iets betaalt heb dat ik niet ga krijgen. ook vanwege de prijs die goedkoop is te goedkoop achteraf en de ontbreking van Ideal betaling en of reviews op het internet.

Iemand ervaring met deze shop?
Graag hoor ik van jullie.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je Google is kapot; 2e hit laat al een topic zien van Opgelicht op Internet

/edit: verder mis ik een beetje wat je zelf al hebt geprobeerd om bijvoorbeeld contact op te nemen met de winkel, hoe ze reageren, en of je bijvoorbeeld al bij de politie bent geweest?

[ Voor 86% gewijzigd door MAX3400 op 09-05-2011 09:11 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Geen KvK nummer genoemd, geen BTW nummer genoemd, geen bedrijfsvorm terug te vinden (BV / NV / VOF), naam niet bekend op de KVK site, 084 telefoonnummer, domein anoniem via godaddy.

Er is geen mogelijkheid te achterhalen met wie je zaken doet... Vervelend, maar je had eigenlijk al kunnen weten dat je een risico nam. Voor de volgende keer:
Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

• MicrozNL
Jah mensen ik ben er net achter gekomen op 2e of 3e google pagina van www.opgelichtopinternet.nl

ze laten niks weten als je belt of e-mailed ernaar. en idd achteraf geen slimme zet geweest. normaal kijk ik altijd beter weet niet waarom nu dat ik dom ben geweest.

Dus met zulke e-mails oppassen:

Ik dank u voor de reactie op mijn advertentie,
De Playstation 3 Slimline 120GB heb ik onlangs verkocht voor 240 Euro.
Hij is vanmiddag opgehaald door zijn nieuwe eigenaar.

Gezien de vele reacties die ik heb mogen ontvangen
wil ik de overige geinteresseerden wel een TIP geven.

Bij de toestel die ik in mijn bezit had was er een factuur aanwezig van
www.aanbiedingstore.com

de PS3 kost daar 179 euro inclusief verzendkosten.

Ik heb ze hierover gemaild en heb begrepen dat het om een tijdelijke actie gaat.

Hoop dat u hier gebruik van kunt maken,

Met vriendelijke groeten,
Sabina van Veen

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-01 08:18

SeatRider

Hips don't lie

Dit is toch zo doorzichtig als de pest. En dat er dan toch mensen met boter en suiker inlopen :X

Nederlands is makkelijker als je denkt

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Domme vraag misschien maar ik lees het waarschijnlijk niet goed: HOE is er betaald? Overschrijving of iDeal, dan kan je het geld niet terugvorderen... PayPal kan je een dispute openen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MicrozNL
SeatRider schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:26:
Dit is toch zo doorzichtig als de pest. En dat er dan toch mensen met boter en suiker inlopen :X
Jah ik weet het. Normaal let ik er ook veel meer op op Ideal aanwezig of ze certificaat hebben en goed gekeurd zijn.

• MicrozNL
MAX3400 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:28:
Domme vraag misschien maar ik lees het waarschijnlijk niet goed: HOE is er betaald? Overschrijving of iDeal, dan kan je het geld niet terugvorderen... PayPal kan je een dispute openen...
Overschrijving via rabobank.

• Artilux
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-01 10:30
Het is erg vervelend dat het je is gebeurt, ik opende de site om eens te kijken, maar het scam gehalte leek mij al hoger dan het vetrouwen.
Tis inderdaad altijd wel slim om het even bij mensen te vragen voordat je erop duikt.

Kun je de payment niet terug trekken omdat het een fout is geweest?

[ Voor 13% gewijzigd door Artilux op 09-05-2011 09:29 ]

Antfarmer

• MicrozNL
Artilux schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:29:
Het is erg vervelend dat het je is gebeurt, ik opende de site om eens te kijken, maar het scam gehalte leek mij al hoger dan het vetrouwen.
Tis inderdaad altijd wel slim om het even bij mensen te vragen voordat je erop duikt.

Kun je de payment niet terug trekken omdat het een fout is geweest?
Jah kort daarna drong het pas ook door. Ik voel me echt #@#%@$ stom gewoon. maar goed ik ben dus nu 179 € lichter.

Het is via rabobank overschrijving geweest en ik bel dalijk of ik het echt niet kan terug draaien ofso.

[ Voor 9% gewijzigd door MicrozNL op 09-05-2011 09:32 ]

• pieterrr
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Maar heb je ze al gebeld?

• Artilux
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-01 10:30
Ik weet niet of dat perse moet. Als je namelijk naar het kantoor gaat bij de rabobank, en zegt dat je prongelijk een verkeerd nummer had waarnaar je overmaakte, kun je deze terug laten trekken en BV naar je moeder sturen :P Die het vervolgens netjes terug stuurt, niet waar?
Dat zou ik proberen, als alles faalt!

Antfarmer

• MicrozNL
Nummer is niet te bereiken....

• MicrozNL
Artilux schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:33:
Ik weet niet of dat perse moet. Als je namelijk naar het kantoor gaat bij de rabobank, en zegt dat je prongelijk een verkeerd nummer had waarnaar je overmaakte, kun je deze terug laten trekken en BV naar je moeder sturen :P Die het vervolgens netjes terug stuurt, niet waar?
Dat kan ik proberen maar denk niet dat het zo makkelijk kan denk. maar ik ga veel proberen uiteraard. want wil me geld echt terug.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-01 03:14
Als er echt stront aan de knikker is gewoon aagifte gaan doen. Je hebt zijn rekeningnummer e.d. Je kan de rabobank bellen en vertellen dat je het fout hebt overgemaakt, ze kunnen dan contact opnemen met die man en hem vriendelijk vragen het geld terug te storen (is dus geen garantie).

• pieterrr
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Artilux schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:33:
Dat werkt niet. Ik heb een keer iets naar een verkeerd rekeningnummer verstuurd, maar het enige wat de bank kan doen is een brief sturen waarin ze verzoeken het terug over te maken.
Direct terugboeken kan alleen met incasso's.

• MicrozNL
Megamind schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:35:
Als er echt stront aan de knikker is gewoon aagifte gaan doen. Je hebt zijn rekeningnummer e.d. Je kan de rabobank bellen en vertellen dat je het fout hebt overgemaakt, ze kunnen dan contact opnemen met die man en hem vriendelijk vragen het geld terug te storen (is dus geen garantie).
ik hoop dat het nut heeft. ik laat uiteraard weten hoe het afloopt. En nogmaal ik ben zelf dom geweest en had zoals ik normaal doet alle shit moeten controleren.

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-01 12:39
Nummer even gebeld maar 't is een skype voicemailadres

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:45
In plaats van naar rabobank kun je ook direct door naar politiebureau. Misschien dat Rabo nog wat voor je kan doen als je met je aangifte aankomt zetten, maar ik denk het niet.

• MicrozNL
wat kan je met skype voicemail adres? ik heb geen skype namelijk.

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-01 12:39
Een nummer bij skype waarmee je iemand z'n voicemail belt, tenminste dat zei skype toen ik probeerde te bellen

• MicrozNL
Ik ga vanmiddag langs de bank ne kijken wat mijn opties zijn en uiteraard langs de politie aangifte doen al zal het denk niet veel helpen.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Aangifte doen helpt jou misschien niet, maar als er niemand aangifte doet, zal deze persoon ook nooit ophouden... Dus altijd doen!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-01 22:48
Bij oplichting A L T I J D aangifte doen. Veelal kan dat via mijnpolitie.nl Dat kan jou misschien niet meteen helpen maar je kunt wel meehelpen met het beschermen van nieuwe slachtoffers tegen de dader.
Pagina: 1