Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:35
Goedenavond,

Ik heb een Xbox 360 Slim en de originele GTA IV op DVD. Nu wil ik de uitbreiding TBOGT erbij kopen in xbox marketplace voor 1600 points. Nu wil ik hem kopen in marketplace omdat je dan zonder DVD kan spelen, het plan is om hem op een externe USB drive te installeren (waarvan dan 16 GB herkend wordt).
Nu zit ik alleen met het probleem, wanneer ik de GTA IV dvd op de usb-HD installeer moet de dvd in de drive blijven. Om te vermijden dat ik het origineel opnieuw moet kopen op marketplace zou ik dan de DVD op de usb-HD moeten installeren, waarna ik TBOGT van marketplace download en installeer again op de usb-HD.

Nu vraag ik me af is dit mogelijk om een marketplace upgrade te doen op een usb-HD installatie afkomstig van een dvd en daarna zonder dvd in de drive te spelen? Als het niet kan zou ik het origineel ook van marketplace af moeten halen á 29,99 of toch TBOGT kopen op DVD.

Bvd.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
waarom zo nodig zonder DVD spelen?

daarnaast, volgens mij is het niet mogelijk om zonder de GTA IV dvd te spelen wanneer je die DVD installeert op je HD. Dit geldt ook wanneer je de uitbreidingen via de market koopt. (is in mijn geval zo).

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

Ik begrijp niet geheel wat je wilt, maaruh. Als je spellen op de HDD installeert moet je nog steeds de originele DVD hebben om het spel te spelen.. Hij controleert even de beveilingssector van de DVD, voordat hij permissie geeft om het spel te starten.

Wat is het probleem met het plaatsen van een DVD'tje nou eigenlijk dan?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
Kunnen krassen op komen, steeds wisselen van DVD etc.
Maar ik begrijp dus, ook al heb je de TBOGT van marketplace, zolang het origineel niet vanaf marketplace is moet de GTA IV origineel DVD erin blijven. Misschien dan toch maar origineel ook van marketplace af halen. Wel dubbel mja.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Jim423 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:33:
Maar ik begrijp dus, ook al heb je de TBOGT van marketplace, zolang het origineel niet vanaf marketplace is moet de GTA IV origineel DVD erin blijven. Misschien dan toch maar origineel ook van marketplace af halen. Wel dubbel mja.
correct. gewoon spelen met DVD dus. beetje zonde om een spel 2x te kopen omdat er eventueel krassen op kunnen komen. je zou ook gewoon wat rustiger aan kunnen doen wanneer je je DVD wisselt ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

Jim423 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:33:
Krassen op de DVD komen? Hah.. Als je er gewoon voorzichtig mee bent gebeurt er niks...

Mijn 1e spel op de Xbox (April 2008) was TES IV: Oblivion, is nogsteeds krasvrij. Terwijl ik dat toch 400+ uur gespeeld heb :+ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
Ja het is ook geen groot probleem, maar mooiste is natuurlijk zonder DVD. Dus vandaar dat ik me afvroeg of ik beter de uitbreiding vanaf marketplace kon halen ;)

Is het trouwens mogelijk om een marketplace aankoop op een usb-drive te zetten wanneer je xbox 360 geen HD heeft? Ik weet dat het vanaf DVD zeker mogelijk is tot 16 GB namelijk, alleen voor marketplace heeft niemand een antwoord. Edit: Heb even rondgezocht, verder, en volgens mij moet je gewoon kunnen kiezen bij marketplace downloads tussen de 4 GB onboard (welke dus te klein is voor GTA) en de usb-drive. Heb ik het bij het juiste eind?

[ Voor 143% gewijzigd door Jim423 op 09-05-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Jim423 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:36:
Ja het is ook geen groot probleem, maar mooiste is natuurlijk zonder DVD. Dus vandaar dat ik me afvroeg of ik beter de uitbreiding vanaf marketplace kon halen ;)

Is het trouwens mogelijk om een marketplace aankoop op een usb-drive te zetten wanneer je xbox 360 geen HD heeft? Ik weet dat het vanaf DVD zeker mogelijk is tot 16 GB namelijk, alleen voor marketplace heeft niemand een antwoord. Edit: Heb even rondgezocht, verder, en volgens mij moet je gewoon kunnen kiezen bij marketplace downloads tussen de 4 GB onboard (welke dus te klein is voor GTA) en de usb-drive. Heb ik het bij het juiste eind?
Dit zou ik helaas niet weten. Maar je weet dat je de GTA 4 complete edition (GTA4+TLAD+TBOGT) zelfs goedkoper kan krijgen dan alleen TBOGT van de marketplace? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
Ja weet ik. Neig ernaar om gewoon een DVD erin te doen. Maar toch blijft het leuk om ermee te experimenteren. Als ik alles klaar heb zal ik eens een demo vanaf marketplace halen, kijken of die op de usb-drive wil.

Pagina: 1