Epson EH-TW2900 garantie op lamp?

Pagina: 1
Acties:

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-01 08:18

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik heb sinds januari 2010 een Epson EH-TW2900 beamer hangen. Vanmiddag heb ik de lichtintensiteit van ECO naar NORMAL gezet (omdat de lichtopbrengst enigszins tegenviel, kan ook met het weer te maken hebben) en na een paar uur kijken ineens een luide knal en beeld weg. Na 940 uur is dus mijn lamp geploft.

Heeft iemand enig idee hoe coulant Epson NL gaat zijn hiermee? Ik lees vanuit Engeland bemoedigende verhalen, maar helaas heb ik natuurlijk niks te maken met Epson UK.

En mocht ik er toch zelf voor opdraaien, nog iemand een tip voor een generieke of originele lamp voor een redelijke prijs?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:36
Lamp kun je wel goedkoper op eBay krijgen. Volgens mij is de lamp die jij nodig bent de "ELPLP49".

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-01 22:48
Volgens mij is de enige manier om achter de coulance van Epson te komen daadwerkelijk contact met Epson NL opnemen. :)

Verwijderd

Coulance is per definitie iets dat afwijkt van de regels, dus eens met bovenstaande auteur. :)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-01 08:18

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Update :)

Volgens bronnen geeft Epson, ook in NL, 3 jaar garantie op de beamer, die ook geldt voor de eerste lamp. Dat leek te mooi om waar te zijn, maar ik heb vandaag gemaild met ze, ze gaan de lamp vervangen voor een andere. Hoef alleen de oude lamp op te laten halen.

Drie maanden terug had ik ook een probleempje met deze beamer, de lens was verschoven waardoor er blauwe en gele randen rond het beeld zaten. Toen is de beamer gratis thuis opgehaald en letterlijk twee dagen later weer terugbezorgd.

Epson weet mij te verbazen met deze service :).

Nederlands is makkelijker als je denkt