Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista Business SP2] privacy data opruiming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello

Ik ga mijn pc met Vista Business SP2 doorverkopen aan een familielid.
Hij kent weinig van pc's en ik heb weinig zin om alles opnieuw te installeren. (os, programma's en driver etc)

Ik heb een gebruiker (admin) voorzien waarmee ik niets (gesurft, iets geïnstalleerd etc) gedaan heb.

Als ik nu alle gebruikers -behalve de admin - verwijder, zit ik dan ongeveer save qua paswoorden ed en is dan alle data effectief verwijderd van die gebruikers?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Dat weet jij als beste, wij kunnen niet raden waar jij of je software alles neerplempt, ga er maar niet vanuit

(dan hebben we het nog geeneens over het gebruik van recovery tools, want die diepen alles zo weer op zolang het niet overschreven wordt)

[ Voor 39% gewijzigd door Fish op 08-05-2011 21:26 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:22:
Dat weet jij als beste, wij kunnen niet raden waar jij of je software alles neerplempt, ga er maar niet vanuit

(dan hebben we het nog geeneens over het gebruik van recovery tools, want die diepen alles zo weer op zolang het niet overschreven wordt)
Ik dacht aan de opgeslagen wachtwoorden van firefox en internet explorer.
Mijn accounts van windows live mail en steam.

Recovery tools zal hij niet gebruiken. Daarom dat ik hem geen 'lege' pc overhandig. Hij weet niet wat drivers zijn...

Ik heb eerder schrik dat hij per ongeluk nog op een opgeslagen wachtwoord van mijn werkmail of dat van mijn vriendin zou komen nadat ik van ons beide de accounts zou verwijderen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

I stand by my answer.

Alle aannames die je tot de persoon doet en zijn dan ook irrelevant voor me want ik ken hem niet. Deze zijn voor jou, alleen voor jou, te maken.
Gewoon een herinstallatie is toch geen moeite. tv kijken en af en toe een knop indrukken ?

Iperf