Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lenovo laptop probleem

Pagina: 1
Acties:

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:48
Vandaag gaf mijn Lenovo 3000 N200 laptop opeens slecht beeld: dansende karakters, bewegende kringen en een verticale zwarte streep van 1 mm. in het midden van het scherm.
Ik vermoed dat de videokaart (Nvidia Go 7300) defect is, een printscreen laat geen streep zien.
Het is lastig om te achterhalen of deze laptop een losse videokaart heeft.
Wie weet hoe het zit?

De laptop is precies 3 jaar oud, kan hij de vuilnisbak in?
Ik hoor het wel...

Verwijderd

Je bedoelt deze? pricewatch: Lenovo 3000 N200 (TY2K2UK)
Die heeft een GeForce 7300 SE of een GeForce Go 7300.
Kun je een extern scherm aansluiten? Als dat goed is, dan is je scherm van je laptop stuk, of de verbinding van de grafische kaart naar het scherm. Als je de klep veel open en dicht doet, dan kan dat soms stress op de connectors geven.

Als hij het doet met een externe monitor, dan kun je hem op tweakers verkopen. Dan krijg je er best nog wel een mooi prijsje voor. Dus hij hoeft niet de vuilnisbak in.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 10:45 ]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:08

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Waarom zou je hem meteen verkopen? Hoe gebruik jij je laptop? Ik gebruik mijn laptop meer als een desktop.. hij staat gewoon dichtgeklapt aan het einde van mijn bureau en is aangesloten op mijn tv/scherm. Werkt ideaal! (moet je natuurlijk wel een extra toetsenbord en muis hebben)

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik denk dat dit beter in Complete Systemen & Laptops kan, ik heb het topic daarom even daar naartoe verplaatst.

• Rocketman
Deze laptop heeft precies zo'n streep als de mijne, maar dan horizontaal. Er wordt verder geen oplossing genoemd.

[ Voor 31% gewijzigd door Kid Jansen op 09-05-2011 19:14 . Reden: dubbelpost en quote-foutje ]

• Rocketman
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:41:
Je bedoelt deze? pricewatch: Lenovo 3000 N200 (TY2K2UK)
Die heeft een GeForce 7300 SE of een GeForce Go 7300.
Kun je een extern scherm aansluiten? Als dat goed is, dan is je scherm van je laptop stuk, of de verbinding van de grafische kaart naar het scherm. Als je de klep veel open en dicht doet, dan kan dat soms stress op de connectors geven.

Als hij het doet met een externe monitor, dan kun je hem op tweakers verkopen. Dan krijg je er best nog wel een mooi prijsje voor. Dus hij hoeft niet de vuilnisbak in.
Ik ga dit testen, bedankt voor de tip. Het is mij nog niet duidelijk of deze laptop een losse grafische kaart heeft.
Pagina: 1