Is het mogelijk om de onboard videokaart te laten samenwerken met een PCIe Videokaart, en zo ja, hoe kan je dat dan doen?
Alvast Bedankt
Alvast Bedankt
Suh dude
Bedankt, ik zocht ook gewoon een duidelijk antwoord of het mogelijk was of niet. En als het mogelijk was zou het leuk zijn. Maar jammer genoeg niet. iig bedankt.pannekoek141 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:02:
Nee dit kan simpelweg niet omdat
De gpu,s niet hetzelfde zijn
Dus dit gaat hem niet worden
En probeer niet zoals sommige eigenwijze mensen aan de slag te gaan want het gaat niet werken !
Volgens mij heeft er iemand niet op zitten letten tijdens GPU-les...pannekoek141 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:02:
Nee dit kan simpelweg niet omdat
De gpu,s niet hetzelfde zijn
Dus dit gaat hem niet worden
En probeer niet zoals sommige eigenwijze mensen aan de slag te gaan want het gaat niet werken !
Als we het over de virtu chip gaan hebben dan kan ik het ook jaEdmin schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:39:
[...]
Volgens mij heeft er iemand niet op zitten letten tijdens GPU-les...
Suh dude
Nah, ik vroeg me dus af of die dus op een nuttige manier te gebruiken is. Maar jij denk dus dat het de moeite niet waard is??? (OnBoard: HD3200 en PCIe: HD4650)Dylan93 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:56:
Dit kan zeker wel met ATI, ik heb een onboard 3200 HD en ik kan er een PCIe 34xx HD in zetten met Hybrid Crossfire.
Ik zou alleen niet weten waarom je dat zou willen doen want volgens mij is de performance winst toch niet veel meer.
Ook zonder Virtu kan het prima hoor.pannekoek141 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 23:15:
[...]
Als we het over de virtu chip gaan hebben dan kan ik het ook ja
maar die zit waarschijnlijk niet op zijn mobo
Ik heb een GA-MA78G-DS3H moederbord met een ATI Radeon HD3200 maar op een gegeven moment wilde ik wat zwaardere games gaan spelen en kocht ik dus een HD4650.Terw_Dan schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:08:
De kans dat je een onboard videokaart hebt lijkt me bijzonder klein eigenlijk, ik heb die dingen al jaren niet meer langs zien komen eigenlijk. Grotere kans dat het gewoon een IGP is. En of je daar wat extra's mee kan doen hangt af van de IGP en de videokaart(en) die je daarnaast prikt.
Het antwoord van pannekoek141 is in elk geval, zonder verdere informatie te weten, voorbarig, met grote kans dat het niet eens klopt.
[ Voor 3% gewijzigd door DonUber op 09-05-2011 18:31 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq