Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ingebouwde Speakers + Externe Speakers iMac

Pagina: 1
Acties:

• DonUber
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-07 13:22
Ik vroeg me af of het mogelijk was om de Ingebouwde speakers te gebruiken en dan ook nog externe boxjes. En zo ja hoe dit dan moet?

Alvast Bedankt

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zoals je kunt lezen in Het algemeen beleid #quickstart verachten we iets meer van een topicstart. Wat heb je zelf al gedaan om tot een oplossing te komen?

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 13:41
als je de ingebouwde boxjes bedoeld die vroeger in kasten zaten dan is dat op zich mogelijk dan moet je er een jack aansluiting opbouwen en die in de geluidskaart steken. wel is dit geluid natuurlijk ronduit bagger. gewoon paar boxen kopen heb je veel meer plezier van
had even niet gezien dat het om een imac ging maar dat zal op die manier vast ook wel kunnen.

maar leg eens wat meer uit wat je precies wilt en wat je al geprobeerd/opgezocht hebt

[ Voor 25% gewijzigd door dezejongeman op 08-05-2011 21:05 ]

• DonUber
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-07 13:22
Gegoogled natuurlijk om te kijken of er ergens een antwoord was, maar jammer genoeg niet. Ik heb in Systeeminstellingen nog rond gezocht naar zo een optie maar in Systeeminstellingen is ook niks te vinden.