Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal!

Ik ben op zoek naar een tablet rond de 100 euro om muziek te luisteren
spelletjes te spelen onderweg, en wat nieuws te bekijken op internet.
Ik twijfel tussen http://www.bartsmit.com/7...oid-2-2-media-tablet-4-gb De Tomtec
En http://www.paradigit.nl/P..._4_GB/TAB210/default.aspx de Yarvik.

Het verschil is volgens mij dat de Tomtec een camera heeft en de Yarvik niet, dat vind ik nog niet zo erg maar ook dit zijn volgens mij de verschillen de Tomtec draait op Android 2.2 en de Yarvik op 2.1,

Dit zijn volgens mij de specs van de Tomtec":
Kenmerken
• 800 MHz ARM9 processor, 256 MB RAM, 300 MHz DSP
• 4GB geheugen, uitbreidbaar geheugen via MicroSD of USB stick
• 7 inch (17,5cm) multi touch, resistief, TFT/LCD screen met een resolutie van 800x480
• Draadloos WiFi b/g/n internet voor web, e-mail en Android Market
• Ingebouwde microfoon en 0,3MP camera
• Android OS 2.2 besturingssysteem
• Video, muziek and foto’s afspelen
• 2x USB-aansluiting via adapter (inbegrepen)
• Bewegingssensor, trilfunctie
• Ondersteunt USB muis en toetsenbord

En deze van de Yarvik:

pecificaties
Productbeschrijving Yarvik TAB210
Processor Rockchip RK2818 ARM11 - 600 MHz
Display 7" - 800 x 480 - Resistive touch screen
Geheugen 4 GB Onboard / 256 MB RAM
Geheugen Flash Uitbreidbaar tot 16 GB
Audio port Headphone out
Netwerk WiFi 802.11 b/g
Batterij 3000 mAh
Gewicht 375 gr
Software Android 2.1
Opties Track Ball
Meegeleverde accessoires Beschermhoes & handleiding

De specificaties van de Tomtec weet ik niet zeker want dat stond er niet bij en heb ik van internet.
Dus misschien kan iemand anders dat uitzoeken, Ik heb niet veel verstand van de specificaties dus ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen welke van deze 2 Tablets de beste is :)

Alvast bedankt :D!!!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

[Ervaringen] YARVIK TAB210 tablet pc
Tablet van Intertoys. Wat is het?

Daar wordt vanalles al besproken...

[ Voor 81% gewijzigd door pathfinder2k op 08-05-2011 20:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar niks kunnen vinden want bij die 2e link hebben ze het over die 2gb van intertoys en ik zou graag willen weten of de tomtec (bart smit) of de yarvik beter is.

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-11 12:21

Tijn96

In speed we trust

Puur afgaand op de specs zou ik voor de tomtec gaan: snellere processor.
Maar ik zou sparen/ meer geld uitgeven aan iets degelijkers van de dixons ofzo voor €300 maar dat ben ik dan.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie! Ach ik weet niet of een duurdere nodig is als ik hem puur wil gebruiken om wat te spelen en muziek te luisteren als ik onderweg ben. Voor 300 euro kan ik even goed een minilaptop kopen :P Dit is puur als extratje bedoeld, en dan vind ik 300 euro voor zon tablet een beetje te prijzig voor hetgene wat ik ermee wil gaan doen.

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 22:48:
Bedankt voor je reactie! Ach ik weet niet of een duurdere nodig is als ik hem puur wil gebruiken om wat te spelen en muziek te luisteren als ik onderweg ben. Voor 300 euro kan ik even goed een minilaptop kopen :P Dit is puur als extratje bedoeld, en dan vind ik 300 euro voor zon tablet een beetje te prijzig voor hetgene wat ik ermee wil gaan doen.
Ok,niet in nederland,maar bloedsnel ding voor het geld,cortex a8 1ghz proc :D
En dat voor +- 135 euro :9

http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:31
Ik zou wachten op de Archos 7c met RK2918 die in Juni(misschien eind Mei) uitkomt. Misschien is Arnova 7 dan ook een optie, alleen weet ik niet wanneer die uitkomt. 7c gaat waarschijnlijk rond de 150 EUR kosten, krijgt Gingerbread(later misschien Honeycomb), 1.2 GHZ proc en je zal er Angry Birds op kunnen spelen zonder allemaal te hoeven prutsen(bij die tablet van Intertoys moet je de achtergrond uitzetten en weet ik veel wat allemaal). Misschien voor jou niet belangrijk, maar 7c ziet er gewoon apart uit en is geen kopie van de iPad...

Hier de video's:

YouTube: RK2918 Capacitive 7 Inch Tablet Archos 7C Home Tablet?
YouTube: Archos 7c Home Tablet, RK2918 Capacitive
Pagina: 1