Ik zit met het volgende probleem waar ik (en GOT of google) niet direct raad mee weet:
In disk management heb ik een volume gewist, nu was dit niet mijn bedoeling. Het volume is NTFS en stond in een raid 1 configuratie (2 HDD van 1TB) (het OS staat op een SSD) en was volledig geëncrypteerd met truecrypt. Het volume stond vervolgens in Disk Management met een zwart balkje. Ik heb er weer een letter aan toegewezen en niet geformateerd. Het volume staat weer onder my computer maar wanneer ik de schijf benader dan vraagt hij of ik wens te formateren. In diskmanagement staat onder file system RAW en is er 100% vrije ruimte.
Is er een manier om dit terug recht te zetten?
Met getdataback heb ik gescand maar hij kon niets terug vinden.
Ik heb 1 van mijn SATA schijven losgekoppeld zodat ik zeker niet per ongeluk alles wis.
Voor diegene die het willen weten: ik heb een backup
wel van paar weken oud maar >95% Maar voor ik alles terug begin te copieren toch de vraag want al mijn shell folders stonden op mijn data schijf waardoor software die hier bestanden geplaatst had nu ook niet meer naar behoren functioneert.
In disk management heb ik een volume gewist, nu was dit niet mijn bedoeling. Het volume is NTFS en stond in een raid 1 configuratie (2 HDD van 1TB) (het OS staat op een SSD) en was volledig geëncrypteerd met truecrypt. Het volume stond vervolgens in Disk Management met een zwart balkje. Ik heb er weer een letter aan toegewezen en niet geformateerd. Het volume staat weer onder my computer maar wanneer ik de schijf benader dan vraagt hij of ik wens te formateren. In diskmanagement staat onder file system RAW en is er 100% vrije ruimte.
Is er een manier om dit terug recht te zetten?
Met getdataback heb ik gescand maar hij kon niets terug vinden.
Ik heb 1 van mijn SATA schijven losgekoppeld zodat ik zeker niet per ongeluk alles wis.
Voor diegene die het willen weten: ik heb een backup
I7 920 D0 @ 4,0 / Asus P6T Deluxe V2 / 3x2 GB OCZ Gold @ 1600 C8 / HD5770 1 GB Sapphire / 2x Spinpoint F3 1TB (raid1) / Scythe Mugen 2 / Antec 300 / CM real power 620M / Dell 2408