Zodra die uitvalt, ontvang je een SMS-berichtje (niet alle netwerken worden ondersteund).
Test 'em maar eens op een van onze sites: www.jouwachternaam.com
uptime per e-mail via www.internetseer.com
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op zondag 18 maart 2001 01:22 schreef Kertje het volgende:
das wel koel, maar ik draai liever zelf een scriptje daarvoor...die vertrouw ik altijd beter:)
Verwijderd
2 keer geswitchedOp zondag 18 maart 2001 10:53 schreef FlameHeaD het volgende:
*Zucht*, ondanks dat je het goed bedoelt [van watchmyserver.com ben je gewoon een vieze-<knip>-spammer!!!
Anyway, wachtmyserver is niet eens zo goed. Soms krijg ik op 1 dag wel 10 SMSjes, terwijl me server helemaal niet down is geweest. [ligt niet aan me host, ik laat 3 servers checken en ben 2 x geswitched dus daar ligt het niet aan ;)].
Wat het beste is? Of een andere [STABIELE] host een cron maken, die een PHPscriptje om de 5 minuten laten runnen, die stuur je dan een emailtje.
Bij Genie.nl vraag je een mail2sms account aan, je laat je PHPscriptje dan naar je genie adres mailen.
En iedere x gaat je broek lekker schudden als je server down is.
Verwijderd
Op zondag 18 maart 2001 10:53 schreef FlameHeaD het volgende:
*Zucht*, ondanks dat je het goed bedoelt [van watchmyserver.com ben je gewoon een vieze-<knip>-spammer!!!
Anyway, wachtmyserver is niet eens zo goed. Soms krijg ik op 1 dag wel 10 SMSjes, terwijl me server helemaal niet down is geweest. [ligt niet aan me host, ik laat 3 servers checken en ben 2 x geswitched dus daar ligt het niet aan ;)].
Wat het beste is? Of een andere [STABIELE] host een cron maken, die een PHPscriptje om de 5 minuten laten runnen, die stuur je dan een emailtje.
Bij Genie.nl vraag je een mail2sms account aan, je laat je PHPscriptje dan naar je genie adres mailen.
En iedere x gaat je broek lekker schudden als je server down is.
Verwijderd
mjah...maar ga hem dan synchroom late lopen met ene andere server...dus als de ene down is de andere gewoon door gaat...en andersom...dus moeten ze alletwee down zijn wil het mis gaanOp zondag 18 maart 2001 13:57 schreef wazzup2k het volgende:
[..]
is je server down doet je scrippie het niet meer haha
Verwijderd
HeheOp zondag 18 maart 2001 14:54 schreef Kertje het volgende:
[..]
mjah...maar ga hem dan synchroom late lopen met ene andere server...dus als de ene down is de andere gewoon door gaat...en andersom...dus moeten ze alletwee down zijn wil het mis gaan
Verwijderd
Oekel, je draait het dus ook op een andere server hèis je server down doet je scrippie het niet meer haha
Verwijderd
Hehehe,Op zondag 18 maart 2001 15:49 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Oekel, je draait het dus ook op een andere server hè.
Dat is het zelfde als je met je telefoon naar je zelf gaat bellen om te kijken of die aanstaat!!!
Mijn eerste provider was Grafix [die zat toch nog in server WideXS, maar nu volgens mij in de bunker van Bevelander], en ik zit nu bij een provider op het Cybercomm netwerk!
En me andere draait op surfnet netwerk, en als ik de uptime opvraag staat er 100 dagen, terwijl ik die week al 5 berichtjes heb gekregen met downtime!
RedHeat: ik zal kijken of ik dat scriptje nog voor je heb!
Anyway, conclusie van de dag is: Neem geen server, want dan gaat je mailbox of SMSbox alleen maar flippen. [jah IEDERE server gaat wel een X down!!!]