Ben nu bij iemand en daar is een probleem met het netwerk. Beneden zit een laptop met draadloos internet en die kan gewoon verbinding maken. Boven staat een dekstop met een draadloze stick van SMC. Echter vind die niet de wireless connectie die er opgezet is. Maar probeer ik het met me HTC Legend boven dan vind die hem wel. De SMC vind wel andere netwerken behalve die ik moet hebben.
Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen ? Ik zelf denk dat de SMC te slap is om dit signaal te kunnen vinden. Of te ver weg staat van de router. Maar dan vind ik het rare dat die wel andere netwerken vind behalve deze. Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen.
p.s. Ik beschik nu niet over een netwerk kabel om daar evt. mee te testen. Drivers zijn naar controle gewoon up-to-date.
Alvast bedankt
Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen ? Ik zelf denk dat de SMC te slap is om dit signaal te kunnen vinden. Of te ver weg staat van de router. Maar dan vind ik het rare dat die wel andere netwerken vind behalve deze. Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen.
p.s. Ik beschik nu niet over een netwerk kabel om daar evt. mee te testen. Drivers zijn naar controle gewoon up-to-date.
Alvast bedankt