Hallo mensen,
De laatste tijd ben ik op zoek naar een oplossing voor thuis. Echter kan ik de keuze niet goed maken. Wellicht hebben jullie goeie ideeen en/of alternatieven.
De punten die ik belangrijk vind:
In eerste instantie zag ik de xtreamer prodigy als een oplossing. Alleen de chip (RTL 1185) schijnt niet geweldig te (browsing) zijn en xtreamer als bedrijf echt bagger met service en dergelijke.
Mocht iemand suggesties hebben of een alternatieve software kennen wat eventueel interessant is voor een htpc hoor ik het graag.
De laatste tijd ben ik op zoek naar een oplossing voor thuis. Echter kan ik de keuze niet goed maken. Wellicht hebben jullie goeie ideeen en/of alternatieven.
De punten die ik belangrijk vind:
- Het device moet snel opstarten. ( binnen max 10 a 15 seconde)
- Ik wil graag kunnen browsen (met mediaspelers schijnt dit minder goed te werken)
- De bediening moet makkelijk zijn. (voorkeur voor software met apps of iets dergelijks ipv windows op een htpc. Wellicht bestaat hier software voor naast XMBC en BOXEE?
- Voor de rest gewoon het afspelen van veel verschillende media en youtube kunnen kijken.
- Kwa besturing heb ik een logitech harmony one en een tablet. via het tablet zou helemaal mooi zijn maar eventueel wil ik er iets bij aanschaffen als een logitech revue of een ander htpckeyboard.
In eerste instantie zag ik de xtreamer prodigy als een oplossing. Alleen de chip (RTL 1185) schijnt niet geweldig te (browsing) zijn en xtreamer als bedrijf echt bagger met service en dergelijke.
Mocht iemand suggesties hebben of een alternatieve software kennen wat eventueel interessant is voor een htpc hoor ik het graag.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.