probleem met nieuw build

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

• hanssen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-02 13:31
24gb geil ddr 3 -1300
MSI n590GTX
rampage 3 black edition
intel i-970

bij het opstarten van men nieuwe build gebeurd er niet veel,
alle ventilatoren enzo draaien
maar ik krijg een zwart scherm,
de debug leds zeggen : 1 D OEM pre-memory initialization code

Kan iemand me aub helpen?

indeen men meer vragen hebt ik wil ze allemaal beantwoorden!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar is de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor, je moet gaan testen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• hanssen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-02 13:31
dank u voor de snelle respons, spijtig genoeg heb ik deze al volledig door gelezen,en probleem is niet opgelost
weet je mss een rede waarom het Mobo helemaal niet uitzend naar het scherm?

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-02 17:57

InFamous

excommunicado

Ga zelf aan de slag en gebruik google en de handleiding, ik tik nota bene de debug code in bij google en krijg zoieso al 30 hits die te maken hebben met de debug code. Beetje eigen inzet tonen dit is gewoon lui.

Formerly known as Ragdoll

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Omdat mobo stuk is? Omdat je geheugen stuk is? Omdat VGA stuk is? Omdat CPU stuk is? Omdat PSU stuk is? Omdat je kabel stuk is? Omdat je scherm stuk is?

Je hebt duidelijk niet begrepen wat de bedoeling is van Hangen en Opstartproblemen troubleshooter - het is geen lectuur voor op de bank, of een magische spreuk die na een keer lezen je problemen oplost, maar een guide voor hoe je zelf de mouwen op kunt stropen en stap voor stap dit soort probleem kan uitsluiten.

Wij zijn niet helderziend, als jij niet gewoon component voor component uitsluit waar het probleem zou kunnen liggen kunnen wij niets zeggen over waar het aan zou liggen.

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voor je een vraag stelt, en dat als je die vraag stelt je volledig dient te zijn mbt wat je zelf allemaal geprobeerd hebt en wat toen gebeurde. Hier schrijf je in het geheel niets over, dus is dat dan ook exact wat wij voor je kunnen betekenen. Daarom gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.