Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Live messenger 2011 heeft hele vage weergave

Pagina: 1
Acties:

• b_samson
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 10:54
Hallo,

Ik heb gisteren mijn PC uit standbye gehaald en zag dat Live Messenger 2011 heel vaag weergeven werd.
Nou heb ik een hoop geprobeerd zoals deinstallatie en installeren deinstaleren van plus maar probleem blijft.
Wordt er helemaal gallisch van.....

http://www14.speedyshare....62/download/Messenger.jpg

Wie kan me hierbij helpen :? :?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
En WLM is het enige programma waar je dit mee hebt? Ik kwam in ieder geval dit tegen, iemand die een probleem heeft wat een beetje vergelijkbaar is met dat van jou. Misschien dat je daar een antwoord in kunt vinden

Desktop | Server | Laptop

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:35

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik meen me te herinneren dat dit gebeurt als je verbinding weg is, en je eventueel handmatig weer verbinden kunt...!?

lezen, ook na herinstallatie en dus ook weer zijn aangemeld dus>?
Heb je eventueel een ATi grafische kaart van de HD5XX0 of HD6XX0 serie, die hebben dat morphological AA, en dat kan ook voor blurry beelden zorgen..

Edit: with Edit!!

[ Voor 51% gewijzigd door SAiN ONeZ op 08-05-2011 16:30 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
Gokje: Je hebt een ATI/AMD videokaart, en Morfologisch filteren aangezet. Zet die even uit, en kijk of dat beter is ;)

[ Voor 16% gewijzigd door EDIT op 08-05-2011 16:30 ]

• b_samson
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 10:54
Nou het is opgelost, heb een 5970 en standaard dat morphological AA aan, heb ik uitgezet gerestart en problem solved.

Harstikke bedankt werd er echt een beetje ziek van.