Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Packard bell Dot s2/w.nl/407

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views

Verwijderd

Topicstarter
He computer nerds,

ik ben een computer leek en nu is mijn laptop kapot en ben ik van plan om een netbook aan te schaffen. Nu viel mijn oog op deze van het merk packard bell. Is het een beetje een snelle laptop voor het dagelijks een beetje surfen en wat downloaden van muziek,filmpjes. Of moet ik dan een andere netbook kopen van een ander merk, in een andere prijsklasse.

mazzel de pc leek

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
Overigens, het is wel de bedoeling dat je een beetje inzet toont, een linkje naar de laptop kan nooit kwaad. Zeker met de hoeveelheid modellen die op dit moment uitkomen.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.