Toon posts:

Welke monitor voor competitive gaming?

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb nu dus een 40" samsung LED tv en ik wil een kleinere monitro(20-27") kopen voor competitive gaming.
Er zijn er alleen zó veel dat ik echt niet weet welke ik zal kopen. Ik vind het fijn als ie:
-een snelle reactietijd heeft
-componentingangen heeft (want ik heb een HD PVR om gameplay te recorden=component.
-een helder beeld heeft en overal een goede gaming monitor is.
(- LED lijkt me ook fijn door de heldere beeldweergave maar als het een goede LCD is maakt het me ook niet uit.)

Ik heb goede ervaringen met samsung alleen andere monitors mogen natuurlijk ook!
Nu is mijn vraag voor jullie dus:
Welke monitor zullen jullie kopen/welke zijn aan te raden en waarom:)?

Alvast bedankt!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-02 14:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat snap ik maar, welke zijn aan te raden?

Verwijderd

Degenen met goede reviews uit je lijst met gefilterde monitoren.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling dat wij dat voor jou uit gaan zoeken. We kunnen je helpen met je keuze, maar dan verwachten we wel wat eigen initiatief en inzet. Kijk eens rond in de Pricewatch, die hierboven aangehaald wordt, lees wat reviews, en kom dan tot je keuze. Mocht je er dan nog niet uit komen, post dan hier, maar kom dan wel met specifieke vragen. Want dit is niet de bedoeling ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik had dus een samsung p2770FH of P2770HD gezien, (op samsung zelf staat er maar 1 model, wat is het verschil tussen deze 2?) maar die heeft alleen HDMI ingang dus geen optie, of kun je dit doen dmv een transmitter?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-02 14:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Dan kan je toch gewoon een DVI - HDMI verloopje gebruiken

Android developer & dürüm-liefhebber

• thek
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ligt eraan wat je budget is.
Persoonlijk zou ik er een pakken van 100 of 120Hz en 2ms.

Misschien deze:

pricewatch: Acer GD245HQBID
pricewatch: Acer GD245HQbid

Hij heeft volgens mij geen "HD PVR"

Verwijderd

Topicstarter
kan dat? dat wist ik echt niet:O

Verwijderd

Topicstarter
o sorry was een reactie op mavanmaarten, is acer goed? dat budget heb ik wel, wil niet meer wkijt zijn dan, ong 350 euro

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:15:
o sorry was een reactie op mavanmaarten, is acer goed? dat budget heb ik wel, wil niet meer wkijt zijn dan, ong 350 euro
Nogmaals, begin eerst eens met het lezen van reviews, en stel dan pas vragen. "Is Acer goed" kunnen we niets mee. Ik wil je ook vragen om even Het algemeen beleid door te nemen, want daar heb je volgens mij iets te haastig voorbijgeklikt bij het registreren.

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik heb nog een vraagik heb wel een hd pvr, alleen ik moet dus componentkavels in de tv doen, als de tv alleen een dvi, en hdmi ingang heeft kan ik via een verloopje toch via component spelen?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:48

mr.paaJ

generatie cmd+z

Als je een TV hebt wel, die hebben ook gewoon component inputs. Monitoren vaak niet ;)
Heb je component out op je videokaart? Dan moet je ook gewoon je beeld kunnen klonen toch? (HDMI/DVI naar monitor, Component naar HD PVR)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Verwijderd

Topicstarter
ik speel op ps3 haha:) dus ik weet niet hoe het dan zit..

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 19:29:
sorry ik heb nog een vraagik heb wel een hd pvr, alleen ik moet dus componentkavels in de tv doen, als de tv alleen een dvi, en hdmi ingang heeft kan ik via een verloopje toch via component spelen?
Blijkbaar heb je geen zin om je iets van mijn berichten aan te trekken, dus dan gaat dit topic op slot.

Mocht je weer een topic willen openen, lees dan eerst het beleid door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.