Ik heb een tijdje deze pc staan en realiseerde me laatst ineens dat ik vergeten was om BOINC er weer op te zetten. Vorige week gedaan en heeft een tijdje staan draaien; niks aan de hand.
Vanmiddag wilde ik even kijken wat de temperaturen van mijn pc zijn (gister andere videokaart erin, benieuwd hoe die de airflow hindert) en ik zag in taakbeheer een supervreemde grafiek voor de processorbelasting (zie beide afbeelindgen)
De processor wordt zo'n beetje om de seconde vol belast, de voglende seconde voor 1%. Dat gaat zo maar door. Ik heb Boinc ingesteld op 10, 50 en 100% belasting, maar het maakt niet uit, hij blijft de processor vreemd belasten.. Iemand een idee hoe dat kan?
Vrijwel geen belasting:

Processor 83% belast;

(plaatjes klikbaar voor grote versie)
Voor de duidelijkheid:)
Core i5 750 (@3,2GHz)
8GB DDR3 @ 1600 (stock)
Heb gezocht op GoT maar kon geen vergelijkbare topics vinden.. Hoop dat iemand me kan vertellen wat dit is.
Vanmiddag wilde ik even kijken wat de temperaturen van mijn pc zijn (gister andere videokaart erin, benieuwd hoe die de airflow hindert) en ik zag in taakbeheer een supervreemde grafiek voor de processorbelasting (zie beide afbeelindgen)
De processor wordt zo'n beetje om de seconde vol belast, de voglende seconde voor 1%. Dat gaat zo maar door. Ik heb Boinc ingesteld op 10, 50 en 100% belasting, maar het maakt niet uit, hij blijft de processor vreemd belasten.. Iemand een idee hoe dat kan?
Vrijwel geen belasting:

Processor 83% belast;

(plaatjes klikbaar voor grote versie)
Voor de duidelijkheid:)
Core i5 750 (@3,2GHz)
8GB DDR3 @ 1600 (stock)
Heb gezocht op GoT maar kon geen vergelijkbare topics vinden.. Hoop dat iemand me kan vertellen wat dit is.
[ Voor 7% gewijzigd door Pixeltje op 07-05-2011 16:13 ]
And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.