WIE WOONT ER IN SASSEM! KIJK HIER

Pagina: 1
Acties:

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 16:05

Donnie

AKA DonCorleone

Topicstarter
Hallo dorpsgenoten, ik woon in Sassenheim en heb al dik een jaar Casema Internet. Aangezien het in het begin nog een beetje snel was en nu totaal klote is wilde ik overstappen naar Mxstream en was dus dolgelukkig dat het beschikbaar was. En ja hoor wat denk je, is het net weer niet in mijn straat. Ik dus die lui van de KPN gebeld. Nou bleek het dus dat we te ver van de centrale afzitten en dat ze je dan geen snelheid kunnen bieden/garanderen. Je mag er gewoon maar hooguit 3 km vandaan wonen. En aangezien wij maar 1 zo'n klote ding hebben(telefoon centrale) geloof ik dat ik dus de komende tijd aan dat klote Casema vast zit.

Hierbij dus een oproep aan jullie! Weten jullie iets meer of willen jullie ook Mxstream en kan het ook niet. POST IT MAN. Ik zou het graag willen horen. Ook als je het wel kan krijgen wil ik graag horen hoe het bevalt enzo. O ja, mijn postcode = 2171 MK. Dus als jullie iets bekend is over de beschikbaarheid, hoor ik het graag. Groetjes
A fucked up Cable User....:(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Verwijderd

Ik woon in Hillegom.

Volgens mij kunnen we geen MXStream nemen.
Maar met Casema ben ik wel aardig tevreden.
Kan tenminste 24/7 aanstaan.

Alleen mijn ping is laatste 2 dagen omhoog geschoten.

Verwijderd

schreeuw niet zo!

Verwijderd

Eerst woonde ik in rijnsburg

frustrerend was dat de plaatsen om rijnsburg allemaal casema hadden Noordwijk oegstgeest , nu woon ik in leiden EN khep adsl maar als ik geen adsl had had ik wel casema gewilt, dus niet zoveel klagen ik anders heb je hoooooge telefoon rekeningen

Verwijderd

dit kun je volgens adsl providers verwachten op jouw postcode: VersaPoint
Helaas, het is nog niet bekend wanneer VersaPoint ADSL gaat aanbieden in uw buurt.

Cistron
Helaas, het is nog niet bekend wanneer Cistron ADSL gaat aanbieden in uw buurt.

Mxstream
Helaas, het is nog niet bekend wanneer Mxstream ADSL gaat aanbieden in uw buurt.

BabyXL
Helaas, het is nog niet bekend wanneer BabyXL ADSL gaat aanbieden in uw buurt.
Op zondag 18 maart 2001 00:04 schreef Kirkhammet1 het volgende:
Ook als je het wel kan krijgen wil ik graag horen hoe het bevalt enzo.
Maar je moet voor de lol eens zoeken op mxstream en kijken hoe veel je erover al kan vinden.
Goed ik heb het en het bevalt goed... (55kb/s)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:23

Exterazzo

Qeasy

Fijn voor je!

Audentia

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 10:36 schreef Exterazzo het volgende:
Fijn voor je!
pardon? dat vroeg hij toch :?

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Hier 1 op 2171 NA en vind het frustrerend dat om mij heen alles gepland staat in April en hier nog niets bekend is.
Ook ik zit met smacht te wachten op ADSL, want je kan het met mij eens zijn dat het niet slechter kan dan Casema.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 16:05

Donnie

AKA DonCorleone

Topicstarter
Zeker weten niet man dat Casema wordt met de dag trager.
En om nog ff op dat bericht van hiervoor te reageren, JA DAT VROEG IK OOK. Bedankt jongens. En ik hoor het nog wel als er nieuws is over Mxstream bij ons ok.
Op zondag 18 maart 2001 11:42 schreef Sinclair het volgende:
Hier 1 op 2171 NA en vind het frustrerend dat om mij heen alles gepland staat in April en hier nog niets bekend is.
Ook ik zit met smacht te wachten op ADSL, want je kan het met mij eens zijn dat het niet slechter kan dan Casema.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op zondag 18 maart 2001 11:42 schreef Sinclair het volgende:
Wedje leggen dat Casema het nog slechter kan? :D

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1