Toon posts:

MSI R6950-2PM2D2GD5 -of- MSI R6950 Twin Frozr III Pwr Ed.

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Had zo even een vraagje over twee grafishe kaarten. Beiden zijn HD6950s, de vraag is alleen welke ik ga kopen. Mijn keuze staat al vast op MSI, ik twijfel alleen tussen de volgende twee kaarten (linkjes):

MSI R6950-2PM2D2GD5]
MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC

Hebben jullie ervaring met een van beiden kaarten of een adviesje welke ik het beste aan zou kunnen schaffen? De Twin Frozr heeft in mijn eerste oogopslag een betere koeling. Al zal de warme lucht waarschijnlijk in de kast blijven is dat vanwege mijn over-done airflow geen probleem.

Over airflow gesproken. Enig advies over goede stoffiltertjes voor de "standaard" formaat fans? :3

Mvg,

~Avaldo

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-02 14:26
Voor de prijs hoef je de MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC niet te laten liggen en zal ik ook voor die kaart gaan, omdat de koeling gewoon beter is dan de stock editie.

Hoewel je vastbesloten bent om een MSI kaart aan te schaffen is de kaart hieronder zeker ook geen slechte aankoop en erg stil/koel.
Enige nadeel is dat de warme lucht in je kast blijft en 3 slots in beslag neemt.
pricewatch: Asus EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5

[ Voor 8% gewijzigd door An1mA op 07-05-2011 13:13 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Verwijderd

Topicstarter
Damn da's echt een gigantishe kaart. Ik wil uiteindelijk ook door gaan met hetzelfde model in CrossFire. Voor dat het zover is wil ik wel een AMD bord met Hexacore. Enig idee of het mogelijk is om de Asus in CF op een hexacore AMD bord kwijt te kunnen?

Heel erg bedankt voor je Asus suggestie trouwens! Ik zal het met m'n koppige hoofd in overweging nemen!

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-12-2025

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Welk moederbord heb je?
en welke voeding?

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-02 13:47

Fid3lity

Spectre X

Blue-Tiger schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:28:
Ik zou als ik jou was even hier kijken: [BBG aanschaf] Videokaarten en daar je vraag opnieuw stellen. ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voor dit soort vragen hebben we een centrale plek:
[BBG aanschaf] Videokaarten

Je kunt daar je vraag stellen, maar ook daar is meer info en inzet wenselijk - geef minimaal aan wat voor systeem je hebt en wat voor jou de belangrijkste afwegingen zijn bij aanschaf (alleen performance (en in welke game(s)?)?, geluid, warmte/verbruik, uiterlijk etc).

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.