Ik zoek een mobiele telefoon waar ik navigatiesoftware op kan zetten (en dus een GPS chip heeft), ssh op kunt draaien, wifi toegang, bluetooth, snelle synchronisatie van data met pc (adresboek, mail, dat soort dingen), zelf software voor kan compilen en installeren zonder aan iemand toestemming te vragen of dat wel mag, etc. Breedband mobiel internet zou ook erg interessant zijn, maar ik heb liever een apparaat waar ik alles mee kan en dat het dan wat langzamer gaat.
Voor zover ik weet houd je dan alleen de n900 en de Freerunner over, maar of er ook een Android mobiel is waar je gewoon alles mee mag doen, weet ik niet. Het nadeel van de genoemde telefoons is dat ze al meer dan twee jaar oud zijn. Een prakische vraag bij de n900 is of er wel tot in lengte van jaren accu's voor beschikbaar blijven.
Graag zou ik ervaringen van mensen willen horen met dergelijke apparaten en suggesties voor andere apparaten waar ik niet aan heb gedacht.
Voor zover ik weet houd je dan alleen de n900 en de Freerunner over, maar of er ook een Android mobiel is waar je gewoon alles mee mag doen, weet ik niet. Het nadeel van de genoemde telefoons is dat ze al meer dan twee jaar oud zijn. Een prakische vraag bij de n900 is of er wel tot in lengte van jaren accu's voor beschikbaar blijven.
Graag zou ik ervaringen van mensen willen horen met dergelijke apparaten en suggesties voor andere apparaten waar ik niet aan heb gedacht.