Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HAF 932 case icm V8 + custom paint.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via V&A een Coolermaster V8 gekocht. Alleen dat ik al te twijfelen of die wel in me case paste (Coolermaste Elite 335) Naar een beetje meten en doen kom ik denk ik net niet uit. De case is vanaf buiten af gemeten maar 18.5cm en alleen de V8 is al 16cm. Dus 2,5cm speling. Alleen weet ik niet of dit uberhoud haalbaar is.

Verder is deze case niet echt lekker koel te noemen. De stroming vind ik zeer slecht en kan de kabels nergens kwijt dus alles zit in de weg bij deze case.

Nu zat ik was rond te kijken in V&A en wat op YouTube en kwam wel wat tegen maar allemaal rond de 18.5cm voor een 80-100euro. Daarna kwam ik dus de HAF 932 tegen voor 130 die gewoon zeer groot is en ook zeker voor elke setup gebruikt kan worden.

Alleen het punt is dat het een rode fan is en ik alles blauw/zwart/grijs heb zoals me G15, HP LP2275w scherm, Logitech Z5500. Nu zag ik bij de HAF 942 dat er een knop is om de LED uit te zetten. Weten jullie of dat bij de HAF 932 ook zo mogelijk is ? Of is het dan gewoon een kwestie van 1 draadje door knippen en aftappen zodat het geen storing kan veroorzaken ?

Tevens wil ik hem ook een custom paint geven van binnen. Mat zwart zoals de buiten kant en eventueel wat details metalic blauw. Maar dan zit ik met het assembleren van de binnenkant. Hoe zit dat met die popnagels ? Is dat makkelijk te verwijderen en nieuwe in te zetten of is dat echt een klote werk en kan ik beter gewoon de buitenkant netjes afplakken en alleen de grijze delen mat zwart spuiten ?

Alvast bedankt d:)b

Verwijderd

Topicstarter
EDIT: Zie nu ook de Sniper. Is 114 euro en heeft blauwe led + een fan/LED control naast de powerknop en is al matzwart van binnen. Helaas is het zonder window. Met window is die 140. Dus het het gaas/window i.p.v. gaas+window zoals bij de HAF 932.

Ik hoop dat iemand iets meer weet over de 932 anders wordt het denk ik de Sniper.

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:34
Als er geen knop opzit is het gewoon tweaken die handel :Y)
Kan nooit moeilijk zijn toch, misschien wat draadjes doorknippen in de fans. Als je dit niet wilt zul je inderdaad naar 1 op zoek moeten met ledknop.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Verwijderd

Kijk eens voor de HAF 912 Plus, lekkere brede kast. Heeft wel een rode led fan in het front zitten, maar deze zou je kunnen vervangen. Als je daarmee bezig bent, zou je gelijk een aan/uit schakelaartje kunnen monteren. Verder is de kast van binnen zwart gespoten, heeft kabelmanagement welke lekker werkt en is breed zat om iedere koeler te kunnen herbergen. Voor de kosten hoef je het ook niet te laten, die zit rond de 70 euro inclusief verzendkosten.
Wat betreft de popnagels, die moet je gewoon uitboren, later kan je plaat dan altijd weer vastpoppen, zoveel werk is dat niet.

Verwijderd

Topicstarter
Jim423 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 01:17:
Als er geen knop opzit is het gewoon tweaken die handel :Y)
Kan nooit moeilijk zijn toch, misschien wat draadjes doorknippen in de fans. Als je dit niet wilt zul je inderdaad naar 1 op zoek moeten met ledknop.
Haha dat dacht ik dus ook alleen weet ik net niet welke kabel voor de LED zou moeten zijn. Plus dat de had 932 rode LED heeft is een grote tegenvaller. Terwijl de Sniper goedkoper is blauwe LED heeft + een aan/uit knop en mat zwart aan de binnenkant is ga ik waarschijnlijk toch voor de Sniper.

p.s. SF user ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 01:49:
Kijk eens voor de HAF 912 Plus, lekkere brede kast. Heeft wel een rode led fan in het front zitten, maar deze zou je kunnen vervangen. Als je daarmee bezig bent, zou je gelijk een aan/uit schakelaartje kunnen monteren. Verder is de kast van binnen zwart gespoten, heeft kabelmanagement welke lekker werkt en is breed zat om iedere koeler te kunnen herbergen. Voor de kosten hoef je het ook niet te laten, die zit rond de 70 euro inclusief verzendkosten.
Wat betreft de popnagels, die moet je gewoon uitboren, later kan je plaat dan altijd weer vastpoppen, zoveel werk is dat niet.
De HAD 912 PLUS is alleen wat breder dan die ik nu heb. Verder is die mat zwart van binnen en helaas een rode LED. Geen aan/uit knop en nog maar een midi-tower. Ik laat het toch niet bij deze setup en word waarschijnlijk toch wel uitgebreid maar dan vind ik een midi-tower toch niks. Maar om de koste te drukken wel een alternatief maar helaas niet voor mijn.

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:50
Ik heb zelf de HAF 922 en die heeft ook een knop om de ledjes uit te zetten. En ik geloof dat deze identiek is aan de HAF 932. Anders kun je altijd nog de draadjes doorknippen. Je bent een Tweaker of je bent het niet he :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Lars93 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:44:
Ik heb zelf de HAF 922 en die heeft ook een knop om de ledjes uit te zetten. En ik geloof dat deze identiek is aan de HAF 932. Anders kun je altijd nog de draadjes doorknippen. Je bent een Tweaker of je bent het niet he :Y)
Helaas bij de 932 niet. Maar ik heb me eigen overtuigt om de Sniper Black Edition te kopen. Die heeft dus mooie blauwe LED i.p.v. rood en is eigenlijk even groot. En qua cooling zeker vergelijkbaar. En het pluspunt is dat die ook al mat zwart van binnen is wat al heen hoop ellende schild.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 14:31
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 13:50:
[...]

Helaas bij de 932 niet. Maar ik heb me eigen overtuigt om de Sniper Black Edition te kopen. Die heeft dus mooie blauwe LED i.p.v. rood en is eigenlijk even groot. En qua cooling zeker vergelijkbaar. En het pluspunt is dat die ook al mat zwart van binnen is wat al heen hoop ellende schild.
Die rode van is ook in het blauw te krijgen:
http://www.coolermaster.n...?cPath=65&products_id=515

Ik moet deze ook nog steeds eens aanschaffe, heb hetzelfde 'probleem' als jij. De LEDs van al mijn aparatuur zijn blauw, behalve deze fan :)

Verwijderd

Topicstarter
agoNITE schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:55:
[...]

Die rode van is ook in het blauw te krijgen:
http://www.coolermaster.n...?cPath=65&products_id=515

Ik moet deze ook nog steeds eens aanschaffe, heb hetzelfde 'probleem' als jij. De LEDs van al mijn aparatuur zijn blauw, behalve deze fan :)
Thanks voor de link man! Van welke case zou de airflow beter zijn ? De HAF 932 of de Sniper ? En zou het ook makkelijk zijn om een LED aan/uit knop te bouwen in den HAF 932 ?
Pagina: 1