weet ıemand waarom steam mıj oplıcht elke keer als ık het buıtenland ben. ık ben op dıt moment ın ıstanbul sorry voor de ı probleem. ık was eerder ook ın turkıje elke keer als een spel koop krıjg ık een error message. dat er ıets mıs ıs met de betalıng systeem. hıer ın turkıje kan de games ın dollar kopen. ık heb dubbel paspoort turkse ook dus ık heb recht dat het hıer kan kopen. van steam support krıjg ık van dıe ıdote altarnatıeven. van de nederlanse steam store. dus ık zeg ook dat dıe dlc van cıvıltıon ın dollar wıl kopen en nıet euro. ze weten ook donders goed waar ık het over heb. kent ıemand dıt probleem?
Een Nederlands account mag in principe niet in het buitenland aankopen doen op steam afaik.. En andersom ook niet.
(Je i is trouwens bloedirritant
)
(Je i is trouwens bloedirritant
[ Voor 19% gewijzigd door D4NG3R op 06-05-2011 22:11 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
raar dat hebben ze mıj nooıt gezegd alleen dat de valuta ın europa was veranderd naar euroD4NG3R schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:11:
Een Nederlands account mag in principe niet in het buitenland aankopen doen op steam afaik.. En andersom ook niet.
(Je i is trouwens bloedirritant)
Het is idd zo dat je buiten je eigenland geen aankopen mag doen. Heb zelf eens geprobeerd via een proxy een aankoop via US te doen. Dit omdat een spel daar 5 dollar was, terwijl hier 10 euro en ja ik blijf een nederlander.
Maar het is niet toegestaan en het lukt gewoon niet.
edit:
wat je wel kunt doen is een nieuw account maken voor dat land en hem giften aan je main account. Dat kan wel
wat je wel kunt doen is een nieuw account maken voor dat land en hem giften aan je main account. Dat kan wel
Gropah schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:17:
edit:
offtopic:
Alvast een waarschuwing hierbij: Dit is tegen de regels als je het extra doet alleen maar om spellen te kopen in het buitenland
.. Gezien ze weten dat jij in het buitenland met een NL account spellen wilt kopen, zou het raar zijn als opeens een willekeurig nieuw account spellen naar jouw toe stuurt..
Alvast een waarschuwing hierbij: Dit is tegen de regels als je het extra doet alleen maar om spellen te kopen in het buitenland
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
wel jammer ik heb eigenlijk wel recht dat ik hier in dollar kan kopen.
zelfs alle prijzen zijn in dollar als ik hier steam open. het domme hier is hardware is overpriced zelfs metro 2023 verkopen ze hier voor 60 lira nog en die Logitech MX518 Optical Gaming Mouse ook voor een belachlige hoge prijs bij media markt. ^^ bedankt nog amd powerd
zelfs alle prijzen zijn in dollar als ik hier steam open. het domme hier is hardware is overpriced zelfs metro 2023 verkopen ze hier voor 60 lira nog en die Logitech MX518 Optical Gaming Mouse ook voor een belachlige hoge prijs bij media markt. ^^ bedankt nog amd powerd
Waarom maak je niet gewoon een nieuwe account waar je dan in Turkije spellen mee koopt? Dan gebruik je die nieuwe account daar en de account die je al hebt hier.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
dan koop je het toch dubbel
lijkt me ook zonde van je geld...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Nee dan is het kiezen wat je waar speelt, volgens mij wil de TS nu een game kopen in Turkije, als ie daar nu een nieuw account voor maakt kan ie spelen. ;D
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Whut? Ik pak bijna iedere week de VPN en koop een game in de US met mijn paypal?Gropah schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:17:
Het is idd zo dat je buiten je eigenland geen aankopen mag doen. Heb zelf eens geprobeerd via een proxy een aankoop via US te doen. Dit omdat een spel daar 5 dollar was, terwijl hier 10 euro en ja ik blijf een nederlander.
edit:
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Of je maakt een nieuwe account op locatie, en gift die handel aan je eigen account. Voila.
Kan je niet de locatie van je account veranderen naar Turkije?
Steam heeft een procedure waarin je kan aanvragen om een internationaal account te krijgen, vanwege dat aankopen uit het buitenland vaak vanuit Valve gezien frauduleus zijn. Dit duurt natuurlijk wel een aantal dagen of zelfs weken.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verbinden middels een vpn naar host in betreffende land, en spel kopen en spelen.
Moet normaal gewoon lukken, ik heb ook paar keer spel gekocht van 5-10dollar tegen 15-20 euro in de EU 'in de VS'.
Moet normaal gewoon lukken, ik heb ook paar keer spel gekocht van 5-10dollar tegen 15-20 euro in de EU 'in de VS'.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als je zo graag wilt profiteren van je dubbele paspoort dan maak je daar toch gewoon een tweede account aan? 2 paspoorten, 2 landen, 2 accounts, 2x betalen....Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:08:
ik heb dubbel paspoort turkse ook dus ik heb recht dat het hıer kan kopen. v
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Het gaat niet om het account zelf, maar om het land van de bankpas / creditcard.
Ik kan met mijn in NL aangemaakte account prima dingen aanschaffen in Engeland, zo lang ik maar mijn engelse bankpas gebruik.
Ik kan met mijn in NL aangemaakte account prima dingen aanschaffen in Engeland, zo lang ik maar mijn engelse bankpas gebruik.
Pagina: 1