Toon posts:

Samsung Syncmaster 710V kapot!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers ,

ik weet dat er hier ergens een vrij recent (dacht ik) topic rondzwerft van iemand die zijn Samsung Syncmaster 710V zelf heeft gerepareerd door een draadje ergens tussen te solderen alleen ik kan het topic niet meer vinden! En aangezien dat van de week mijn eigen 710V de geest heeft gegeven zou ik graag ook zelf gaan proberen om deze te repareren!

Weet iemand welk topic ik bedoel of heeft iemand een link naar het topic?

ik zou jullie hier heel dankbaar voor zijn!

mvg ,

Daniel

[ Voor 1% gewijzigd door Kid Jansen op 07-05-2011 16:57 . Reden: foutje in typenummer gefixed ]

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb zojuist het topic even opgeschoond. Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken het on-topic te houden en ook niet meer het topic onnodig te kicken binnen 24 uur.

EDIT: het ging om de Samsung Syncmaster 710V, niet om de Compaq v710. Dat had ik ook wel zelf moeten kunnen vinden |:(

[ Voor 65% gewijzigd door Kid Jansen op 07-05-2011 17:00 ]

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kid Jansen schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:26:
[modbreak]Ik heb zojuist het topic even opgeschoond. Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken het on-topic te houden en ook niet meer het topic onnodig te kicken binnen 24 uur.[/]

Overigens betwijfel ik dat er recentelijk een topic over de v710 voorbij is gekomen. Ik vraag me af of het wel een v710 is, want dat is een CRT beeldscherm van Compaq, niet van Samsung (Syncmaster is van Samsung).

Over CRT schermen heb ik niet iets dergelijks voorbij zien komen. Er is op GoT sowieso weinig te vinden over de Compaq v710.
TS zal wel de 710V van Samsung bedoelen, en niet de v710.

Er staat er eentje te koop toevallig:
V&A aangeboden: Samsung Syncmaster 710V
Topics over reparatie kan ik niet zo gauw vinden echter.

Verwijderd

Topicstarter
Iva_Bigone schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 15:28:
[...]

TS zal wel de 710V van Samsung bedoelen, en niet de v710.

Er staat er eentje te koop toevallig:
V&A aangeboden: Samsung Syncmaster 710V
Topics over reparatie kan ik niet zo gauw vinden echter.
Het gaat inderdaad over dat zelfde scherm!Inmiddels heb ik het scherm wel vervangen dus dat is het punt niet , maar omdat ik enkele weken geleden een topic ben tegen gekomen (zal wel oud zijn) over hoe deze te repareren , dacht ik zelf dat het wel leuk zou zijn als mij dit zelf ook zou lukken!Weggooien kan altijd nog! :P

EDIT JA gevonden!!!!Het staat in het kleine modjes topic!!!Door te zoeken op 710v ipv v710 kwam ik hem tegen!

Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 17

Excuus voor de binnen-24-uurs-bump!Zal niet meer gebeuren!Topic mag wat mij betreft op slot!Ik heb gevonden wat ik zocht!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2011 16:54 ]