Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[got/feat] URL beautifier activeren voor enkele berichten

Pagina: 1
Acties:

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 14:13
Wat mij al een tijd opvalt is dat als je op de 'View'-knop op een forumreactie klikt en het ergens anders op GoT plakt dat het niet automatisch wordt vervangen door een mooiere variant zoals te zien is bij het plakken van de topic-url.

Voorbeeld:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/35980203#35980203 wordt wel opgepakt als: crisp in "[Feature] Bekijk profiel weer terug svp"

maar

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35980203 niet en dat terwijl het dezelfde reactie is, alleen dan met plain-tekst weergave. Ik heb zojuist nog even gekeken of iemand anders dit al was opgevallen en er een report van heeft gemaakt maar ik heb niets kunnen vinden (zoekterm: view_message).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

view_message wordt volgens mij nauwelijks gebruikt en nog minder naar gelinkt; ik vind het eigenlijk de moeite niet om daar een kostbare regel in de parser voor toe te voegen...

Intentionally left blank

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
[mierenwipper] Je doet eerst een controle of de URL begint met http://gathering.tweakers.net en kijkt dan pas waarnaar precies. Lijkt me niet echt een "kostbare regel". [/]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-11 14:13
Ik gebruik het regelmatig als ik een TR wil indienen. Het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit. Ik kan mij ook wel aanwennen dat ik op de timestamp klik i.p.v. view. It's your call. :)

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
Manuel schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 20:33:
Ik gebruik het regelmatig als ik een TR wil indienen, het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit. Ik kan mij ook wel aanwennen dat ik op de timestamp klik i.p.v. view. It's your call. :)
Het valt me nu pas op dat er een View-knop is :P
Nooit gebruikt :P

Ik wist dat er ergens een knop zou zijn die enkel de posts zou weergeven, maar nooit behoefte naar gehad noch ooit gebruikt.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het lijkt mij makkelijker om daar de permalink (timestamp) in het topic zodat de rest van de conversies er ook gewoon bij staat, in tegenstelling tot de view_message, waar je dat niet hebt.

Maarja, pure speculatie van mijn kant, gezien ik geen TR's kan lezen :P

Ey!! Macarena \o/

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RaZ schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 20:37:
Het lijkt mij makkelijker om daar de permalink (timestamp) in het topic zodat de rest van de conversies er ook gewoon bij staat, in tegenstelling tot de view_message, waar je dat niet hebt.
Een link met context lijkt me altijd wel fijner. Sterker nog, ik denk zelfs dat de view message link minder prominent aanwezig kan zijn cq. gewoon lekker weg kan. :P

{signature}

Verwijderd

Daar ben ik het niet mee eens. Ik gebruik de view message knop regelmatig om te kijken hoe iemand een bepaalde opmaak voor elkaar heeft gekregen.

Overigens vind ik het linken naar de view_message nogal ongewenst, meestal wil je toch weer terug naar het overzicht voordat je gaat modden. Vanuit de view_message pagina kan je niet eens posts verwijderen.
Pagina: 1