Toon posts:

BB World

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi:

reviews: Hands-on: BlackBerry Bold 9900

Is dat de enige special die voorkomt uit het bezoek aan BB World? Zo ja dan is het resultaat wel erg teleurstellend. Al het nieuws van de FP kon je zo al uit andere media halen, daarvoor hoef je er niet heen.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Nog even los van het feit dat het wel vrij bizar is dat jij gaat definiëren wanneer een tripje teleurstellend is, hebben we hier redactioneel wel degelijk veel aan gehad (nog afgezien van het feit dat we dus juist zo min mogelijk uit andere media willen halen).

Zo hebben we nieuws: RIM presenteert nieuwe BlackBerry Bold-smartphones, nieuws: RIM introduceert beheersoftware voor Android en iOS en nieuws: Bing wordt standaardzoekmachine op BlackBerry-telefoons kunnen publiceren en hebben we een Playbook tot onze beschikking gekregen waarvan dus binnen enkele weken een review zal verschijnen. Ook hebben we de nodige contacten opgedaan en hebben we een lading aan extra achtergrondinformatie gekregen die we in toekomstige artikelen kunnen gebruiken.

Ergo: laat het maar aan mij over om te bepalen of een trip zinvol is geweest. Dat hangt van heel veel meer af dan simpelweg turfen hoeveel content er over is verschenen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Ik snap dat je je misschien een beetje aangevallen voelt en rezzir brengt het wat lullig als je het mij vraagt, maar is het niet ook een beetje aan de bezoekers om te bepalen of iets teleurstellend is of niet?

Heel mooi natuurlijk dat het voor T.net zelf zinvol is geweest (iets wat teleurstellend is kan overigens nog steeds zinvol zijn geweest), maar ik kan me voorstellen dat als er een groot evenement is geweest en er maar één review uit volgt, dat er mensen zijn die dat jammer (teleurstellend) vinden :)

En vergeet niet dat het een vraag was, als jouw antwoord "nee, dat is niet het enige" is, dan is de kous daarmee af ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 06-05-2011 12:05 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:57:

Ergo: laat het maar aan mij over om te bepalen of een trip zinvol is geweest. Dat hangt van heel veel meer af dan simpelweg turfen hoeveel content er over is verschenen.
Jullie vragen er zelf een beetje om:
"De vraag is natuurlijk of het voor Tweakers.net wél zinvol is om deze bezoekjes af te leggen en of deze expeditie voor herhaling vatbaar is: Vooralsnog rekenen we op hippe nieuwtjes en een paar interessante kijkjes in de twee keuken.".
En de lezer wordt lekker gemaakt: wat betreft de resultaten van het reisje.
BlackBerry World vindt van 2 tot en met 5 mei plaats. We hopen de komende twee weken vanaf beide evenementen nieuws en achtergronden op onze Frontpage te publiceren
( reviews: Voorbeschouwing: BlackBerry World en Google I/O )
1 Special vanaf BB-world: Mislukt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 12:08 ]

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

حبيبي

Wilbert redeneert het als volgt (zo lees ik het tenminste): Omdat Tweakers.net daar was hebben ze een aantal nieuwsberichten kunnen maken en een hands-on.
Als Tweakers.net daar was niet was geweest hadden wij geen nieuwsberichten gehad (ja van andere sites geplukt of een herschreven persbericht).

Daarnaast heeft Tweakers.net contacten kunnen leggen. Daar hebben wij als lid geen direct profijt van, maar kan in de toekomst mooie producten op leveren.

Ik zie het zo: omdat Tweakers daar was heb ik een aantal leuke en informatieve nieuwsberichten gelezen.
Tsja je kan het ook zo lezen: Engadget heeft veel interessantere dingen en die was daar ook, dus Tweakers heeft gefaald. Maar ik denk niet dat je het zo moet vergelijken.

Daarnaast snap ik niet echt dat jeje eraan stoort. Eerst het gezeik dat Tweakers nooit wat speciaals doet. En nu zijn ze er en is het weer niet goed. :/

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

@rezzir:
Het is 6 mei, 1 dag NA BB World. Er zijn nog 13 dagen waar nieuws uitgewerkt kan worden.

Als je over 2 weken dit topic had gemaakt vanwege 1 artikel, geef ik je gelijk. Maar zoals je zelf kan lezen (en kan qouten), ben je een beetje huilie huilie aan't doen hoor.

Geef het dus de tijd, zoals je zelf quote die er voor staat.

Ey!! Macarena \o/

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2025

JohnVanZetten

Man on the run!

CES: te veel nieuws
MWC: te veel nieuws
BB World: te weinig nieuws
:?
Disclaimer: dit is niet recht op de man bedoeld

Als ik T.net vergelijk met Engadget, hebben ze niet eens weinig nieuws gebracht, het enige echte nieuws wat (nog) ontbreekt is de aankondiging van Blackberry OS7.
Verder zijn het daar ook veelal hand-ons's die bij t.net waarschijnlijk zullen volgen in de review.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
JohnVanZetten schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:15:
het enige echte nieuws wat (nog) ontbreekt is de aankondiging van Blackberry OS7.
BB OS7 heeft uiteraard wel aandacht gekregen: het is zowel in het nieuwsbericht over de nieuwe toestellen vermeld als inhoudelijk behandeld in de hands-on: reviews: Hands-on: BlackBerry Bold 9900

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2025

JohnVanZetten

Man on the run!

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:14:
[...]

BB OS7 heeft uiteraard wel aandacht gekregen: het is zowel in het nieuwsbericht over de nieuwe toestellen vermeld als inhoudelijk behandeld in de hands-on: reviews: Hands-on: BlackBerry Bold 9900
Hmm had de review niet gelezen eigenlijk, maar ging puur van het feit uit de Engadget er een apart artikel over schreef ;)
Bedankt voor de verheldering iig.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Pagina: 1