Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:48
Dag medetweakers,

Vanmorgen werd ik gebeld door Hi over een nieuwe actie voor mensen die al langer klant zijn bij Hi. Ik zou 20% korting krijgen op mijn abo, maar dan moest ik iedere zes maanden verlengen. Natuurlijk zei ik ja toen ik 20% korting hoorde. Heeft iemand anders hier ook iets van gehoord en heeft die hier ook zijn/haar bedenkingen bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Kan je iets specifieker zijn? Elke 6 maanden verlengen met een termijn van? Hopelijk geen 2 jaar ;) En 20 % klinkt misschien veel, maar als je een abbonement hebt van 40 euro, ben je slechts 8 euro voordeliger uit, Zo'n vetpot lijkt me dat ook weet weer niet.

Heb je wel goed geinformeerd waar de korting op van toepassing is? Enkel het standaard bedrag wat je maandelijks af lost of ook op je internet / data verbruik, minuten etc buiten de bundel.

Ben zelf niet zo'n voorstander van abbonementen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:48
Ga komende week toch nog langs bij mijn lokale telecom winkel. Deze zullen er wellicht meer van weten.

De 20% korting was voor de rest van mijn leven van toepassing wist de Hi-medewerker mij te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hahah wat een grapjas, lijkt me niet echt een uitspraak die ze kunnen verantwoorden. KPN is namelijk de laatste tijd niet echt positief in het nieuws door de planning om extra heffingen te vragen en services te willen blokkeren.

20% korting voor de rest van je leven.

algemene voorwaarden in kleine letters zal wel zoiets zijn als:

KPN behoudt ten alle tijden het recht om wijzigingen te bepalen in het contract e.d.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
je bent gewoon in de aap gelogeerd. Je hebt voor 6 maanden verlengd met 20% korting. Had je beter een sim only bij Simyo kunnen nemen, goedkoper en nog per maand op te zeggen ook.

Bekend truukje van Hi inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dit gebeurt helaas wel vaker bij KPN/Hi. Je kan beter nog even opbellen om dit terug te draaien(dit kan binnen 8 dagen). Je hebt nu alleen 20% korting op een abo met toestel die je al hebt afbetaald. Je kan dus geen nieuw toestel halen of een sim only afsluiten voor de komende 6 maanden. Oftewel draai dit terug en verleng gewoon je abo op de reguliere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Ja, ben ook gebeld door Hi. Ben niet in gegaan op het aan aanbod.

Stelde voor om korting te geven op een toestel maar dit kon ze niet regelen, hiervoor moest ik echt bij de klantenservice zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:44

BPP

Hier hetzelfde ben wekenlang gestalkt door Hi en zijn mensen. Kwam er op neer dat je (flinke) korting kreeg op je abo en een toestel mits je je abo voor 6 maanden zou verlengen. Dan mocht je na die 6 maanden met korting een toestel uitkiezen. Of iets in die trant. Klonk als een enorm lulverhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:14

ManiacsHouse

Scheisse!

Vage actie dit. Is hier meer duidelijkheid over? Ik kan lullen als brugman maar krijg totaal niets nada noppes aan korting. Ja het toestel kom voor € 20 minder op een bedrag van € 150... Ben al jaren klant en ga regelmatig over mijn bundel heen.
Ze hebben ons mooi tuk... Naar de concurrent heeft ook weinig zin. Overal betaal je zo'n beetje hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

de t mobile actie met gratis toestel en gratis abbo voor 5 maanden is wel voordelig volgens mij. 19 x 29 voor een online 150 =551. voordeliger dan hi volgens mij en zelfs vodafone 12 mnd 50%

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoNTweaked
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 15:44
Ik ben zelf ook door Hi gebeld. Met hetzelfde aanbod: mijn huidige abo voor 6 maanden verlengen en dan 20% korting ontvangen. Echter krijg je dan geen nieuw toestel. Ik vroeg of dit te maken had met de huidige wijzigingen die plaats vinden mbt de abonnementsvormen en dit gaven ze toe: 'wij doen dit aanbod zodat je je huidige voorwaarden kunt behouden en zodat we je over 6maanden een beter aanbod kunnen doen' aldus de telefoniste. Ik ben hier niet op in gegaan omdat die 20% op 37euro wel mee valt:p en ik wil ook een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Het lijkt me toch vrij simpel, als je je huidige abo met 6 maanden verlengt krijg je die 6 maanden 20% korting. Dit is gewoon een contractsverlenging maar dan van 6 maanden ipv 1 of 2 jaar. Ze geven 20% korting omdat je geen nieuw toestel doet, maar nog wel mooi een halfjaar blijft.

Ken genoeg mensen die bijvoorbeeld nog wachten op een toestel en dan zoiets doen voor de tijd die ze moeten overbruggen.

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Pagina: 1