Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Email] Afzender aan spamfilter toevoegen --> Toch weer spam

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik werk zakelijk met Outlook 2010. Ik ontvang een aantal keer per week de welbekende spam van ING (account verificatie). Dit adres voeg ik toe aan de spamfilter bij te blokkeren afzenders en domeinen. Tóch ontvang ik wederom dezelfde spam een volgende keer, allen met afzender "security@ing.nl". :(

Bij andere spam berichten die ik blokkeer werkt het wel. Hoe krijg ik dit opgelost? Thanks.

.... Ik weet het ook niet

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Wellicht toch iemand die er iets over kan zeggen?

Ik krijg er zelf helaas niets over gevonden.

.... Ik weet het ook niet

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is security@ing.nl niet gewoon de 'display name'?

Dus: security@ing.nl <spammersadres@domein.com>

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 11-05-2011 14:17 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-11 21:44
Misschien een filter maken? ( iets van als naam ing > spam ? ) Volgens mij krijg je namelijk nooit email van de ING zelf tenzij je wat besteld etc :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CSA => OFF

Maar inderdaad geeft o.a. Room42 in "[Email] Afzender aan spamfilter toevoege..." een goede optie.

Overigens zou ik een 'echt' spamfilter overwegen en niet alleen op afzender filteren. Maar goed, bij een enkele spam per dag dan is dat inderdaad niet echt nodig.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)