Offtopic (hoe zie ik oude posts?)

Pagina: 1
Acties:

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Van ongeveer 5 dagen geleden? Als ik beneden die opties selecteer zie ik nog steeds de nieuwe posts :/

Zal wel iets heel simpels zijn maar ik kan er maar niet achterkomen wat.

BVD

Verwijderd

ubb trekt dat opeens niet meer....

tjek

http://gathering.tweakers.net/Forum12/HTML/000514.html

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Je kunt ook bij prefs invullen dat ie standaard de laatste 5 dagen laat zien.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
ah ok thnx :]

Verwijderd

Er is pas een twee weken geleden een hele interessante informatie thread geweest over PIIICoppermine, daar wordt nu weer naar gevraagt, ik vind het ook niet terug...

*Nou dan zet ik het maar even hier, ik heb met mijn 550E-SECC2 lopend op 800MHz stabiel, en we hadden ook een interessant onderwerp over CPU meting.

Dus een 700E moet minstens 950MHz kunnen halen, mits goed geheugen en PCI grafische kart.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

:D
Zo bereik je waarschijnlijk niet het beoogde publiek (of is dit een verkapte flame dat dit eigenlijk in lieve adjes had gemoeten?)

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Nee inderdaad, dat werkt al een paar weken niet meer. En zo ook de search functie en die wat ernaast staat.
Ik hoop dat dat snel gemaakt wordt., very irri

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:20
harry: dat was ik over die 550E ;-)
"Dus een 700E moet minstens 950MHz kunnen halen, mits goed geheugen en PCI grafische kaart"
--> Kan ik hieruit opmaken dat het in dit geval voordeliger is een pci videokaart te hebben dan een agp kaart?

Verwijderd

Meestal is pci dan handiger ja... Als je een BX chipset hebt tenminste... Je hebt met de BX chipset namelijk geen geschikte AGP divider voor een 133mhz busspeed... Het kan natuurlijk ook met een agp-kaart die zo'n hoge AGP speed aankan

Verwijderd

Bureno, niet voordeliger, hij kan de bus makkelijker aan dan de AGP...
Pagina: 1