Na een aantal sites bezocht te hebben en ook hier op GOT gezocht te hebben kon ik niet veel vinden over het volgende probleem. Of ik zoek verkeerd. Vooral gezocht op windows 7 taal veranderen en windows 7 language change. Maar dan kom ik alleen maar uit bij taal pakketten installeren.
Laatst heb ik een clean en fresh install gedaan op de laptop van mijn vriendin icm met een nieuwe hardeschijf en ram.
Nu is het zo dat er een Windows 7 Ultimate NL versie op staat.
Daarnaast heb ik de language packs EN en RU geïnstalleerd aangezien mijn vriendin niet Nederlands is en dat dus ook niet kan lezen. Nu zou je dus denken probleem opgelost.
Maar het tegendeel is waar.
Als ze nu een programma installeert of naar sommige websites gaat dan gaat alles automatisch naar nederlands.
Heel veel op haar laptop is wel engels. Maar ook " te" veel niet.
Hoe kan ik er voor zorgen dat alle programma;s het gewoon als een engelse versie van windows ziet ipv Nederlandse versie.
Kijken browsers en installatie bestanden naar register sleutels oid?
Wie kan mij verder helpen?
Laatst heb ik een clean en fresh install gedaan op de laptop van mijn vriendin icm met een nieuwe hardeschijf en ram.
Nu is het zo dat er een Windows 7 Ultimate NL versie op staat.
Daarnaast heb ik de language packs EN en RU geïnstalleerd aangezien mijn vriendin niet Nederlands is en dat dus ook niet kan lezen. Nu zou je dus denken probleem opgelost.
Maar het tegendeel is waar.
Als ze nu een programma installeert of naar sommige websites gaat dan gaat alles automatisch naar nederlands.
Heel veel op haar laptop is wel engels. Maar ook " te" veel niet.
Hoe kan ik er voor zorgen dat alle programma;s het gewoon als een engelse versie van windows ziet ipv Nederlandse versie.
Kijken browsers en installatie bestanden naar register sleutels oid?
Wie kan mij verder helpen?