Toon posts:

Kan niet Booten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil mijn Laptop formateren en opnieuw installeren
In mijn Bios staat de boot seq op FDD & HDD
Dit valt verder niet te veranderen
Aangezien ik nog enkele weken moet wachten op mijn externe FDD maar wel in het bezit ben van een interne cdrom speler wil ik weten hoe ik wel kan installeren

Kunnen jullie mij helpen

Eric

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Partition Magic (iod) van CD installeren.
2 partities aanmaken.
Alle noodzakelijke bestanden om een CD te kunnen benaderen naar de tweede partitie kopieren.
Ook alle systeem bestanden naar tweede partitie kopieren.
Eventueel alvast kopien van de setup/CAB bestanden op de tweede partitie kopieren.
Format C: /s doen.

Laptop opnieuw inrichten met DOS CDROM drivers of meteen de setup draaien, van het OS waar je zojuist de bestanden van hebt gekopieerd.
Werken maar! :)

Dit werkt natuurlijk alleen op een DOS/Windows bases OS waarop je nu nog wel een werkend systeem moet hebben. Of iig je CD ROM speler van kan benaderen.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Wat ik ook een mogelijkheid is: Koop voor nog geen 10,- een verloopje van een 2,5" naar een 3,5" hdd. Prop hem in een normale pc en installeer windows. Ruk hem er weer uit en windows verder instellen op je laptop. Je zit dan alleen met wat gekopieerde drivers van apparatuur op je normale pc. Deze zijn best lastig te vinden en te verwijderen. Maar bij elkaar nemen ze volgens mij nog geen 5 mb van je hdd in.